شماره ۱۵۲۴ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# سید_جلال_حسینی #کی_روش # نظارت_ ناکارآمد # برنامه_نود

توضیحات روز گذشته کارلوس کی‌روش درباره کنار گذاشته‌شدن سیدجلال باز هم هواداران پرسپولیس را قانع نکرد تا با داغ کردن هشتگ نام این بازیکن به شدیدترین شکل ممکن علیه آقای سرمربی موضع بگیرند. کی‌روش دیروز عکس سیدجلال را در کنفرانس خبری بالای سر خود قرار داده بود و اعلام کرد او را کنار نگذاشته و فقط تصمیم گرفته اولویت استفاده از مدافع را به بازیکنان جوان‌تر بدهد. او هرچند اعلام کرد درهای تیم ملی اگر نیاز باشد به روی سیدجلال باز است، اما شواهد و قراین به خوبی نشان می‌دهد که سیدجلال دیگر هیچ جایی در تیم ملی نخواهد داشت و قطعا از سوی کی‌روش دوباره به تیم دعوت نخواهد شد. اینکه کی‌روش اعلام کرد کاپیتان پرسپولیس بخشی از قلب او را تسخیر کرده‌ نیز با واکنش تند هواداران پرسپولیس روبه‌رو شده است. به هر حال باید قبول داشت که کی‌روش روزبه‌روز نزد هواداران پرسپولیس بیشتر از قبل محبوبیتش را از دست می‌دهد.

بامزه است، اما واقعی. اینکه یک بازی آنلاین چون بازی GTA در رسانه‌های مجازی‌ ترند شود، شاید در هیچ جای جهان رخ ندهد، اما در فضای مجازی ایران چرا...
روز گذشته، دو روز بعد از جلسه مجلس با وزیر ارشاد، موضوع شبکه نمایش خانگی و البته سامانه‌های آنلاین همچنان در سایت‌ها و دیگر رسانه‌های مجازی پرمخاطب بود. بخصوص شبکه نمایش خانگی که به ‌واسطه سود کلان بیشتر تولیدات- اگر موضوع پولشویی را که در ماه‌های اخیر مطرح شده، نادیده بگیریم- باعث شده تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران سینمایی به این وادی کشیده شوند. رسانه‌های مجازی متمایل به یک جریان سیاسی البته نگاهی منتقدانه به این وادی دارند و مدام بر طبل اهمال‌کاری مدیران شبکه نمایش خانگی و نظارت ناکارآمد در این عرصه می‌کوبند. بهانه‌ها هم بسیار است. ممنوعه‌ای که درچند هفته اخیر نگاه‌ها را به این وادی متوجه کرد و بعد هم 13 شمالی؛ که هر دو هم به مدت کوتاهی توقیف شدند. حالا به نظر می‌رسد سامانه‌های ویدیویی آنلاین و صنعت بازی‌های ویدیویی و اینترنتی هم بهانه جدیدی شده برای زیرسوال‌بردن اقدامات مدیران دولتی.  
یکی دو روز گذشته، شمار زیادی از سایت‌های مربوط به این طیف با بولدکردن سخنان نصرالله پژمانفر، رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به وزارت ارشاد نظارت‌های این وزارتخانه را زیرسوال بردند.

خارج شدن برنامه نود از کنداکتور پخش شبکه سوم سیما در روزهای اخیر سروصدای زیادی در محافل ورزشی و رسانه‌ها ایجاد کرد. روز گذشته اما توییت های بسیار زیادی در ارتباط با پخش نشدن برنامه در توییتر منتشر شد و در ساعات پایانی شب واکنش کاربران به اتفاقاتی که برای عادل فردوسی پور و برنامه نود رخ داده است مقدم به اوج خود رسید. در شرایط کنونی اختلافات عادل با مدیران شبکه سه تقریبا برای همه آشکار شده و همه منتظر هستند ببینند در آینده چه سرنوشتی در انتظار پربیننده‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون ایران خواهد بود. با دنبال کردن هشتگ برنامه نود می‌توانید در جریان واکنش‌های مردم هم به این موضوع قرار بگیرید.


تعداد بازدید :  373