شماره ۱۵۴۰ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۴ آبان
صفحه را ببند
همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب در شهرکرد
غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با ارائه فعالیتهای متنوع فرهنگی برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان که با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور 500 ناشر کشوری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شهرکرد روز چهارشنبه 9 آبان ماه آغاز بکار کرد اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه شرکت کرد.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این خصوص اظهار داشت: در این غرفه که با هدف  معرفی خدمات و ارائه فعالیتهای فرهنگی کتابخانه های عمومی برگزار شد برنامه های متنوع فرهنگی از جمله مسابقه«کارتون کتاب»، برگزاری نشست های‌ کتاب‌خوان، نقد کتاب با حضور نویسندگان مطرح استانی و ارائه کارت تخفیف عضویت برای شرکت کنندگان در نمایشگاه اجرا می شود. فرهاد خلیل مقدم، معرفی سامانه مدیریت کتابخانه ها(سامان) را یکی دیگر از محورهای فعالیت این غرفه عنوان کرد و افزود: بسیاری از افراد از قابلیت این سامانه آگاهی ندارند و این نمایشگاه فرصت مناسبی است که این دستاورد نهاد به نحو مطلوب اطلاع رسانی گردد.
وی بازدید مسئولین از این غرفه را فرصتی ارزشمند برای افزایش سطح تعاملات  بین دستگاهی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری عنوان کرد. مدیر کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: پيرو تفاهم نامه منعقده نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور با بنياد قلم‌چي مسئولین کتابخانه های شهری استان می توانند در تاریخ 9 و 10 آبان ماه با مراجعه به این غرفه از منابع کمک آموزشی اهدایی بنیاد قلم‌چی، منابع کمک آموزشی کتابخانه ها را تقویت کنند.گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب شهرکرد از تاریخ 9 لغایت 14 آبان ماه آماده بازدید علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.

 


تعداد بازدید :  308