شماره ۱۵۴۰ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۴ آبان
صفحه را ببند
تریبون

بهاره رهنما: تا یک هفته مانده به اجرا حق هیچ‌گونه تبلیغی در فضای شهری برای این اثر را نداشتیم و تبلیغات مجازی نیز در حد انعکاس تمرین‌ها مجاز بود؛ اما حضور دکتر دلخواه در جایگاه کارگردان نمایش شاه‌لیر بهترین محرک برای حضورم در این نمایش بود، وگرنه بازی در شاه‌لیر دو بار دیگر نیز طی سه‌ سال گذشته به من پیشنهاد شده بود که آن را نپذیرفتم.
 
نادر مشایخی: در ایام محرم و صفر باید کنسرت‌هایی برگزار شود که مضمون مذهبی دارند؛ زیرا در این ایام فقط باید این نوع موسیقی‌ها اجرا شود. از سویی دیگر موسیقی ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در این ایام با آثار فاخری که در زمینه موسیقی مذهبی داریم جوانان را جذب کند. اجرای آثار فاخر مذهبی راه خوبی برای مقابله با موسیقی‌های نامناسبی است که در این ایام گسترش پیدا می‌کند..
 
علیرضا فغانی: «برای رسیدن به هدف خودم با تمام توان تلاش می‌کنم. روال کار هم به این صورت است که همیشه باید نوک قله را به‌ عنوان هدف خود قرار دهید تا بتوانید به موفقیت‌هایی دست پیدا کنید. خدا را شکر در سال‌های گذشته در مسیری که قرار گرفته‌ام توانستم موفقیت‌های خوبی را به دست آورم. امیدوارم در جام ملت‌های 2019 امارات هم بتوانم یک خاطره ماندگار داشته باشم. دیدار فینال جام ملت‌های 2015 آسیا که بین تیم‌های کره‌جنوبی و استرالیا برگزار شد را سوت زدم و انگیزه‌ای برای قضاوت در فینال این دوره ندارم و مثل تمام ایرانی‌ها دوست دارم تیم‌ملی فوتبال کشورم به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.»
 
علیرضا جهانبخش: «مقابل اورتون چهارمین بازی بود که از ابتدا در ترکیب برایتون قرار گرفتم اما همچنان در حال وفق‌دادن خود با این تیم در هر بازی هستم. امیدوارم بتوانم دقایق بیشتری برای برایتون بازی کنم، اما می‌دانستم که شروع دشواری در اینجا خواهم داشت. لیگ برتر، لیگی متفاوت و سرعتی‌تری است. باید خودم را با این شرایط وفق دهم و این از هر چیزی مهمتر است؛ البته انتظار بیشتری از خودم دارم. امیدوارم بتوانم با انجام بازی‌های بیشتر، عملکرد بهتری برای برایتون داشته باشم. ما اخیرا عملکرد خوبی داشته‌ایم و دو بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی را با پیروزی پشت‌ سر گذاشته‌ایم، اما نیاز به کسب امتیازات در هفته آینده داریم.»


تعداد بازدید :  286