شماره ۱۵۴۱ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
تریبون

فرهاد اصلانی: «جشنواره فجر تا مقطعی اعتبار داشت و ایجاد انگیزه می‌کرد، ولی از جایی به بعد اهمیتش را از دست داد. جشنواره دولتی حتما خروجی‌اش هم دولتی است، اما جشنواره فجر تا مقطعی دست‌کم حفظ ظاهر می‌کرد. اکنون به نظرم فجر حتی برای جوانان هم تمام شده است. الان دیگر نمی‌شود به جوایز و تحسین‌های فجر استناد کرد، مگر اینکه سازوکار دیگری برایش تعریف کنند تا از این حالت مصلحتی در بیاید که نمی‌دانم چقدر شدنی است.»
 
علی کفاشیان: تمام تلاش عربستانی‌ها برای جلب توجه، به یک کشور ازبکستان رسید که آن‌هم دلیلش این بود که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور به تازگی انتخاب شده بود. در واقع به جز این یک کشور، فقط کره‌جنوبی و امارات با عربستان همراه بودند. تلاش ما و قطر دقیقا در راستای حفظ ساختار AFC استوار بوده و خواهد بود. این نمی‌شود که به یک‌باره چند کشور تصمیم بگیرند با اهدافی غیرمنصفانه دست به تشکیل مجمعی بزنند و شرایطی را فراهم کنند که به قصد مباحث انتخاباتی بشود. در واقع تلاش‌هایی صورت گرفته بود که باعث شد عربستانی‌ها خیلی زود منزوی شوند و درهمین کنگره اخیر هم شرایط بدی را تجربه کنند.
 
امیر حاج ‌رضایی: پرسپولیس در بازی رفت با کاشیما زیرفشار تاکتیک و سازمان دفاعی خود را از دست داد. بنابراین آن‌چه که در نیمه اول گذشت، یک بازی پایاپای با برتری نسبی پرسپولیس در 20دقیقه ابتدایی بود اما در نیمه دوم همه چیز به سود کاشیما بود. دوست داشتم بازی با نتیجه یک بر صفر تمام شود اما در دقیقه 70 در شلوغی محوطه جریمه مدافعان تمرکز خود را از دست دادند و گل دوم از سوی تیم ژاپنی به ثمر رسید. هنوز نه قهرمانی و نه دومی هیچ تیمی  قطعی نشده است. پرسپولیس هنوز  فرصت جبران دارد. به هیچ‌وجه نمی‌توان الان چیزی را تمام‌شده دانست.


تعداد بازدید :  700