شماره ۱۵۴۱ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#معصومه_ابتکار #حضور_زنان_در_ورزشگاه # علی_کریمی ‏#آزاده_نامداری_جدید‏ ‏#گلزار_کتاب_خوان

معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهوری روز گذشته  اعلام کرد: «ابتدا فکر می‌کرده بازی برگشت پرسپولیس مقابل کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا صبح برگزار می‌شود اما حالا که بعدازظهر این اتفاق رخ می‌دهد، حتما برای تماشای بازی به ورزشگاه خواهد رفت. این صحبت‌های معصومه ابتکار در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و کاربران نسبت به این موضوع که چرا قانون برای همه یکسان نیست، انتقاداتی را مطرح  کرده و از معصومه ابتکار گلایه داشتند که به خاطر جایگاهی که در دولت دارد، باید تلاش کند راه حضور خانواده‌ها به ورزشگاه باز شود. نه اینکه فقط وعده این اتفاق داده شود. به هرصورت ابتکار دیروز حتی روی این موضوع تأکید کرده بود که با صبر بیشتر به‌طور یقین بستر و زمینه برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها فراهم خواهد شد. منتهی بحث مطرح‌شده در فضای مجازی این است که تا آن روز که این اتفاق رخ بدهد،‌ چرا فقط زنانی که مسئولیت اجرایی در کشور دارند، می‌توانند برای تماشای مسابقه به ورزشگاه بروند! با دنبال‌کردن این هشتگ‌ها به خوبی می‌توانید در جریان نقطه‌نظرات مردم بعد از انتشار صحبت‌های معاون زنان رئیس‌جمهوری قرار بگیرید.
 
شکایت تاجر ایرانی مقیم امارات از علی کریمی به خاطر اظهاراتش در برنامه نود این روزها سروصدای زیادی در محافل ورزشی به راه انداخته است. به‌ویژه حالا که دادگاه حکم به محکومیت علی کریمی داده و هوشنگ مقدس هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده است کریمی باید در برنامه نود از او عذرخواهی کند. اتفاقی که قطعا رخ نخواهد داد. کریمی در جلسه دادگاه مستندات محکمی درباره مناسبات مالی هوشنگ مقدس با فدراسیون فوتبال ارایه داده که جزییات آن در رسانه‌ها هم منتشر شد. منتهی مقدس روی یک مسأله تأکید داشته که پاداش‌های فیفا به فدراسیون برای جام‌جهانی برزیل به حساب او واریز نشده است. با این وجود واکنش جنجالی و غیرمستقیم علی کریمی به این اتفاقات در اینستاگرام هم یکی از پربازدید‌ترین پست‌های منتشرشده در فضای مجازی بود که مورد توجه مردم قرار گرفت که تصویر آن را در زیر می‌بینید.
 
اعتراض یک مجری زن صداوسیما به انتشار تصویرش در کشورهای عربی روی پلاکارد سروصدای فراوانی در شبکه‌های ‏مجازی ایجاد کرد. خیلی‌ها با این اتفاق که جز خود این خانم مجری کسی متوجه قضیه نشده بود و حالا اعتراض ایشان به ‏این قضیه برای نشان دادن خودش است، او را #آزاده_نامداری_جدید خواندند. اما تمام واکنش‌ها هم منفی نبود و خیلی‌ها ‏هم حق را به او دادند که اعتراض کند و حق خود را بخواهد.به هر حال انتشار عکس خانم مجری باعث شد ایشان یکی از پرتکرارترین نام‌های فرهنگی فضای مجازی باشد.
‏ ‏
آخرین پست اینستاگرامی محمدرضا گلزار هم که در آن دنبال‌کننده‌هایش را به کتابخوانی دعوت کرده، جنجالی شده ‏است. گلزار که با این پست سعی کرده در راستای محتوای ادعایی برنامه‌اش قدم بردارد، اما با این حال کامنت‌ها به چند ‏گاف این تصویر اشاره کرده‌اند. یکی اینکه کتابی که گلزار به دست گرفته، مجموعه عکسی از پرندگان است که طبیعتا ‏تماشای عکس‌های آن، کتابخوانی محسوب نمی‌شود. دوم آن‌که محمدرضا گلزار این تصویر را در یک مغازه لوازم ‏تحریر انداخته و بسیاری نیز گفته‌اند در لوازم تحریری، نمی‌شود کتابخوان شد‎.‎


تعداد بازدید :  733