شماره ۱۵۴۱ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
تیتربازی

کامران تفتی دچار حمله قلبی شد
کامران تفتی در حین ضبط صحنه‌های یک فیلم در یکی از سواحل قشم، دچار حمله خفیف قلبی و بلافاصله توسط دوستانش به اورژانس و بعد از آن به بیمارستان قشم منتقل شده است.  بعد از انجام اکو و اقدامات اولیه، پزشکان بیمار را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند و در حال حاضر حال عمومی تفتی مناسب گزارش شده است.

پدر ژپتو درگذشت
کارلو جیوفری، ستاره کهنه‌کار سینما و تئاتر ایتالیا که در سطح بین‌المللی بیشتر برای بازی در نقش پدر ژپتو شناخته می‌شود، در ۹۰ سالگی درگذشت. جیوفری متولد سوم دسامبر ۱۹۲۸ بود و در طول دوران فعالیت هنری خود در بیش از ۹۰ فیلم به ایفای نقش پرداخت و در دهه ۱۹۷۰ میلادی به ستاره تئاتر همچنین آثار کمدی ایتالیایی تبدیل شد.

استقلال حریف ماشین‌سازی هم نشد!
تیم استقلال که در هفته‌های گذشته نتایج ضعیفی در لیگ برتر کسب کرده، دیروز در تبریز بازی عقب‌افتاده هفته یازدهم خود را با ماشین‌سازی برگزار کرد که به تساوی بدون گل رسید و نتوانست جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشد.

هجوم میلیونی برای خرید بلیت فینال
بلیت‌فروشی دیدار فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز روز گذشته آغاز شد که در ثانیه‌های آغازین سایت بلیت‌فروشی از دسترس خارج شد. دلیل این موضوع هجوم بیش از دو‌میلیون نفر به صورت همزمان به سایت عنوان شده است.


تعداد بازدید :  337