شماره ۱۵۴۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
نارضایتی مسافران اربعین از نرخ مکالمات

بررسی‌های صورت گرفته گویای آن است که بالغ بر ۷۰‌درصد زائران اربعین که در نظرسنجی‌ ایسپا شرکت کرده‌اند، از قیمت مکالمات خود در آن ایام رضایت نداشته‌اند. براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ۷۸.۱‌درصد از زائران اربعین از  قیمت مکالمات راضی نبوده‎اند و ۱۹.۶‌درصد اعلام رضایت کردند. نوع مصرف سیم‌کارت داخلی باوجود تاکیدات مسئولان مبنی بر استفاده از سیم‎کارت‎های عراقی صورت پذیرفته است. در بخش دیگری از نظرسنجی ۵۷.۹‌درصد پاسخگویان مشکل عمده خویش را گران بودن سفر اعلام کرده‌اند، درحالی‌که این گزینه در سال‎های گذشته ‌درصد بسیار متفاوتی را به خویش اختصاص داده بود.


تعداد بازدید :  1076