شماره ۱۵۴۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
غیبت برندهای ایرانی در بازی فینال آسیا

«در تبلیغات بازی فینال آسیا که در تهران برگزار شد، کمپانی‌های بزرگ شرق و غرب این قاره حضوری پررنگ داشتند، اما حتی یک شرکت ایرانی دیده نشد.» این موضوع را  محسن جلال‌پور، رئیس سابق اتاق بازرگانی در توییترش نوشته و توضیح داده است: «برندهای معروفی که به واسطه تحریم‌های آمریکا از بازار ایران کوچ کرده‌اند، امروز مقابل چشم میلیون‌ها ایرانی تبلیغ کردند. کاش سیاست‌گذاری اقتصادی و دیپلماسی ما به گونه‌ای بود که برندهای ما نیز مجالی برای عرض اندام در بازارهای جهانی پیدا می‌کردند.»

 


تعداد بازدید :  276