شماره ۱۵۴۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ آبان
صفحه را ببند
زنبیل

افزایش قیمت برخی خودروها
تسنیم| در معاملات روز گذشته خریدوفروش خودرو زمزمه افزایش قیمت خودرو و ابهامات تحویل برخی از خودروها به مشتریان باعث شد تا بازار شاهد رشد قیمت تعدادی از خودروها باشد. بر این اساس استپ‌وی با رشد 6‌میلیون تومانی با قیمت 137‌میلیون تومان و پراید 131 با قیمت 34‌میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین پژو پارس با قیمت 68‌میلیون  و 500 تومان، دنا با قیمت 79‌میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با قیمت 71‌میلیون و 500‌هزار تومان، پراید 111 با قیمت 37‌میلیون و 500‌هزار تومان و سمند ال‌ایکس با قیمت 55‌میلیون تومان معامله می‌شود. پژو206 تیپ 2 هم با قیمت 59‌میلیون و 700‌هزار تومان، سمند EF7 با قیمت 58‌میلیون تومان، پژو207 اتوماتیک با افزایش 6‌میلیون تومانی با قیمت 115‌میلیون تومان و پژو206 صندوق‌دار با قیمت 72‌میلیون تومان مورد معامله
 قرار می‌گیرد.

شایعه افزایش قیمت مسکن مهر
تسنیم| سرپرست شرکت عمران پردیس با اشاره به این‌که افزایش قیمت مسکن روی مسکن مهر تاثیرگذار بوده است، گفته است:  «افزایش قیمت مسکن مهر به هیچ عنوان به متقاضیان تحمیل نمی‌شود و از طریق منابع داخلی وزارت راه‌وشهرسازی و دولت تأمین خواهد شد. زمانی همه دستگاه‌های دولتی دست‌اندرکار مسکن مهر بودند، در استان‌ها هم استانداران به نمایندگی از دولت این کار را انجام می‌دادند و کاملا پای کار بودند.» حبیب‌اله چاغروندی تأکید کرده بخش زیادی از مسکن مهر کشور به اتمام رسیده و وزارت راه‌وشهرسازی مسکن مهر را به صورت ویژه می‌بیند و استانداران باید پای کار باشند تا کار تمام شود.

هر مسافر حق واردات یک گوشی دارد
مهر| معاون وزیر ارتباطات گفت سامانه ثبت گوشی‌های مسافری با اتصال به سامانه نیروی انتظامی راه‌اندازی شد و از این پس هر مسافر تنها امکان ثبت یک گوشی با کد ملی و شماره پاسپورت خود را خواهد داشت.حسین فلاح جوشقانی در این‌باره گفته است:  «در راستای ساماندهی ورود گوشی‌های مسافری به کشور و جلوگیری از قاچاق این کالا، سامانه ثبت گمرکی این گوشی‌ها راه‌اندازی شده است. این سامانه امکانی فراهم کرده که مسافرانی که با خود گوشی به کشور وارد می‌کنند، در این سامانه رجیستر می‌شوند. تا پیش از این مسافران محدودیتی برای ورود گوشی موبایل به کشور نداشتند و می‌توانستند با کدملی خود هرتعداد گوشی وارد کنند اما هم اکنون با هماهنگی صورت‌گرفته با نیروی انتظامی و گمرک، هر مسافر امکان ورود یک گوشی با یک کدملی و پاسپورت را خواهد داشت.»


تعداد بازدید :  235