شماره ۱۵۴۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته

خانم یایا
۸۵۴,۹۶۳,۰۰۰

 

کارگردان: عبدالرضا کاهانی. تهیه کننده: حمید پنداشته.   ژانر: اجتماعی. بازیگران: حميد فرخ نژاد، رضا عطاران، نيتايا چرسی و امين حيايی.
این فیلم در اولین هفته اکرانِ خود، با انتقادهای شدیدی ازطرف مخاطبان روبه‌رو شد. آن‌هایی که کاهانی را می‌شناختند و به کارهایش علاقه‌مند بودند، انتظار دیگری از این کارگردان داشتند. با این حال اما تجربه ثابت کرده که بعضی اوقات انتقادهای دنباله‌دار باعث می‌شود برخی از فیلم‌ها بیشتر هم دیده شوند! این فیلم با همه نارضایتی‌ها، در هفته اول فروشی نزدیک به یک‌میلیارد داشته و در صدر جدول قرار گرفته.

مغزهای کوچک زنگ‌زده
۴۵۴,۶۶۴,۰۰۰

 

کارگردان: هومن سیدی. تهیه‌کننده: سعید سعدی. ژانر: اجتماعی. بازيگران: نوید محمدزاده، فرید سجادی‌حسینی و فرهاد اصلانی با حضور نازنین بیاتی.
این فیلم تا روز گذشته رتبه اول فروش هفتگی را به خود اختصاص داده بود؛ اما با ادامه روزهای اکران «خانم یایا» به رتبه دوم رسید. «مغزهای کوچک زنگ زده» در کل فروشی بیش از 10میلیارد داشته است.

لس‌آنجلس تهران
۳۳۴,۹۴۹,۰۰۰

 

تهیه‌کننده و کارگردان: تینا پاکروان.  ژانر: کمدی. بازيگران: پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، شیرین یزدانبخش.
با وجود همه انتقادها فروش نسبتا خوبی را تجربه کرده. دلیلش هم مشخص است: پرویز پرستویی و مهناز افشار؛ بازیگرانی که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند.

پیشونی سفید ۲
۲۵۴,۸۳۰,۰۰۰

 

تهیه‌کننده و کارگردان: سیدجواد ‌هاشمی. ژانر: کودک و نوجوان. بازيگران: ترلان پروانه، ارسلان قاسمی،  محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی.
فیلمی برای کودکان که ادامه فیلم پیشونی سفید 1 است. در باره کیفیت حرف قابل عرضی نیست خب، می‌دانید که!
 ارقام ذکرشده، فروش هقتگیِ فیلم‌ها و به تومان است.

 


تعداد بازدید :  396