شماره ۱۵۴۸ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
تریبون

امیرحسین فتحی:  «از زمانی که به باشگاه استقلال آمدم، رأی پرونده سوپرجام ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شده بود. بلافاصله این مسأله را پیگیری کردم و به دوستان گفتم اگر رأی صادرشده منطقی نباشد، به مراجع بالاتر شکایت خواهیم کرد. شکایتی که ما به دادگاه حاکمیت ورزش ارایه کردیم، ۲۴ صفحه دارد. دلایل بسیار متعددی وجود دارد که آنها را در برنامه‌های مختلف بیان کردیم. سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس است. اگر بازی ۳ بر صفر نمی‌شد، شاید ما قصد داشتیم به ایران برگردیم و مقابل پرسپولیس بازی کنیم.»
 کیانوش عیاری: «حرف‌هایی که درباره فیلم «خانه پدری» گفته می‌شود، یک سوءتفاهم بیهوده است و از روی تنگ‌نظری سرچشمه گرفته است. معتقدم اگر دقایق اول فیلم هم حذف شود، کماکان از نظر کسانی که همیشه دلواپس هستند، این اثر غیرقابل نمایش است و آن صحنه بهانه‌ای برای اعتراضاتی است که می‌خواهد شکل بگیرد.»
حمیدرضا گرشاسبی:  «من نمی‌دانم مدیران استقلال دنبال چه هستند و در این‌باره سازمان لیگ باید پاسخ آنها را بدهد. پاسخ من به آنها این است که ما در موعد مقرر آماده بودیم تا در سوپرجام به میدان برویم، آن‌هم درحالی ‌که از جذب بازیکن محروم بودیم و کمبودهایی داشتیم، اما آنها حتی ایران هم نبودند. ما آماده آن بازی بودیم اما مسئولان استقلال درخواست لغو بازی و برگزاری آن در زمان دیگری را داشتند که از سوی مسئولان برگزارکننده پذیرفته نشد. همین حالا کلا ۱۲-۱۱نفر در تمرین داریم. ما درخواست به تعویق‌افتادن بازی با پیکان را دادیم اما مسئولان سازمان لیگ نپذیرفتند و حالا نباید به زمین برویم و بعدا از باشگاه پیکان شکایت کنیم. این حرف‌ها که منطقی نیست.»
 کامبیز دیرباز: «گفته می‌شود محتوای برنامه‌های تلویزیون بیشتر از شادی دارای غم و اندوه است اما من با این موضوع هم‌عقیده نیستم. می‌دانم یکی از سیاست‌های آقای پورمحمدی (قائم‌مقام معاون سیما) این بود که کارهای خیلی غم‌انگیز انجام ندهند، اما به‌ هرحال در سینما و تلویزیون دچار فقر فیلمنامه‌نویسی هستیم. شاید سریال‌نویس طنز در تلویزیون کم داریم و اگر هم داریم، در تلویزیون کار نمی‌کنند.» 

 


تعداد بازدید :  323