شماره ۱۵۴۸ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
تیتربازی

مرغ سیاه در تمرین امیدها!
از کمبود امکانات اردوی تیم‌ملی امید بارها و بارها نوشته شده؛ در آخرین شاهکار روز گذشته خبرنگارانی که به محل تمرین رفته بودند، یک مرغ سیاهرنگ را مشاهده کردند که در زمین تمرین شاگردان کرانچار رژه می‌رفت!

روایت جدید علی رفیعی از لورکا
«خانه برناردا آلبا» جدیدترین روایت تئاتری علی رفیعی از فدریکو گارسیا لورکا شاعر و نمایشنامه‌نویس اسپانیایی از نیمه اول آذر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «خانه برناردا آلبا»، تیزر جدیدترین روایت علی رفیعی از فدریکو گارسیا لورکا منتشر شد.

شایعه عجیب درباره قدوس
سامان قدوس مهاجم دو رگه تیم‌ملی ایران در کنار دیگر ملی‌پوشان برای دیدار دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو حضور نداشت. درخصوص نبود این بازیکن، شایعه عجیبی به گوش می‌رسد؛ این‌که او به دلیل خدمت سربازی و مشمول‌بودن فعلا برای حضور در کشور دچار مشکل شده است.

رهبران بزرگ در استانبول
7نفر از رهبران شاخص ارکستر دنیا در استانبول روی استیج می‌روند. شهرداری استانبول که این برنامه را در فصل کنسرت امسال ترتیب داده، از رهبران شاخصی چون لیور شامبادال رهبر ارکستر سمفونی برلین، یاکوپو سیپاری از ایتالیا، آلفونسو سکارانو از جمهوری چک، میخال نستروویچ رهبر ارکستر بی‌بی‌سی و ماسینیلیانو کالدی از لهستان در نوامبر و ژانویه میزبانی خواهد کرد.


تعداد بازدید :  320