شماره ۱۵۵۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر
صفحه را ببند
تریبون

جیانی اینفانتینو: «حوادث شنبه در فینال لیبرتادورس ناراحت‌کننده بود. درنهایت کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) تصمیم گرفت که این بازی را لغو کند. خشونت نباید در فوتبال وجود داشته باشد، باید امنیت برقرار شود و بازیکنان، هواداران و مسئولان در اولویت قرار داشته باشند. از تصمیم کنمبول برای لغو این دیدار حمایت می‌کنم و اعتماد کامل به این کنفدراسیون دارم. من هرگز در رابطه با برگزاری این دیدار دخالت نکرده‌ام و خواستار  لغو یا برگزاری فینال برگشت نشدم. همچنین هیچ‌کسی را تهدید نکرده‌ام. این موضوع به کنمبول مربوط است و این سازمان باید در رابطه با برگزاری بازی تصمیم بگیرد.»
 
مسعود سلطانی‌فر: «واقعا قهرمانی در جام ملت‌های آسیا حق ایران است؛ چرا که کارنامه فوتبال در سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده و در همه رده‌ها از نوجوانان تا فوتسال در رده‌های مردان و زنان نتایج بزرگی گرفته است. ما این شانس را داشتیم که یک نیمه نهایی تمام ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود اما به‌ هر حال یک نماینده ایران فینالیست شد و امیدوارم در فصل آینده یک تیم ایرانی مقام قهرمانی را به دست آورد.»
 
جمال میرصادقی: خواستم درباره نویسنده‌های نسل سوم بنویسم. زمانی که شروع به نوشتن کردم، دیدم تعداد آنها خیلی زیاد است و ما فوران داستان‌نویس زن را داریم. در نسل اول فقط سیمین دانشور را داشتیم. در نسل دوم پنج نویسنده زن داشتیم و در نسل سوم انفجار داستان‌نویسان زن را داریم، بنابراین مردان را کنار گذاشتم و مجموعه ‌داستان‌های زنان را بررسی کردم. حدود ۹۰ مجموعه گیر آوردم و خواندم. حدود ۲۰ مجموعه اصلا داستان نبود و انشانویسی بود.

رامین بهنا: این پرسش که «آیا موسیقی تلفیقی آفتی برای موسیقی سنتی محسوب می‌شود؟» یک نگاه اشتباه است. هیچ موسیقی‌ای جلوی هیچ موسیقی دیگری را نمی‌گیرد. اگر برای خلاقیت چهارچوب ببندیم، یعنی خلاقیت وجود ندارد.


تعداد بازدید :  370