شماره ۱۵۶۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
تریبون

فریدون اصفهانیان:  «هر چه قانون درباره بازنشسته‌ها بگوید ما موظف به اجرای آن هستیم، اما دو ماه قبل نامه‌ای به وزارت ورزش دادیم تا تکلیف ما مشخص شود و منتظر هستیم این جواب به دست ما برسد و ببینیم باید چه کنیم. امیدوارم حرکتی نکنیم تا فوتبال تعلیق شود، چراکه تعلیق نکردن ‌آن برای ما
مهم است.»

رضا رویگری:   «کیفیت اکثر فیلمنامه‌ها بد است و این را از استقبال مردم از سریال‌ها می‌توان متوجه شد. همین مسأله و همچنین گروهی‌کردن تلویزیون توسط عده‌ای موجب این شده است تا دیگر کیفیت سریال‌ها مانند آثار قدیم نباشد. از بزرگی پرسیدند سینما چیست و او گفت «اول سناریوی خوب، دوم سناریوی خوب و سوم هم سناریوی خوب»؛ مسأله‌ای که الان در سینما و تلویزیون ما جای خالی آن بسیار احساس می‌شود و همین نبود سناریوی باکیفیت باعث شده است مردم سال‌های زیادی منتظر یک سریال یا فیلم خوب باشند.»

محسن بنگر: «من دوران خیلی خوبی در پرسپولیس داشتم و افتخار می‌کنم که بازیکن و کاپیتان این تیم بودم. الان هم خوشحالم که در بازی آینده‌مان دوستان و هم‌تیمی‌های سابق‌مان را می‌بینم. با این حال، نهایت تلاشم را خواهم کرد تا بهترین بازی را انجام دهم و روز خوبی را پشت سر بگذارم. بازی با پرسپولیس برای من حساسیت خاصی ندارد و این مسابقه هم مثل سایر دیدار‌ها است و تلاش می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم.»

کوروش تهامی: «دوست دارم نقشی که در سریال به مردم معرفی و اجرا می‌شود؛ خیلی با واقعیت منافات نداشته باشد چراکه در غیر این‌صورت نقش باورپذیر نخواهد بود. به خصوص نقش‌هایی که مردم تا حدی با آنها آشنایی دارند و در زندگی عادی آنها را می‌بینند. پلیس، دکتر و شغل‌هایی از این دست، ازجمله همین دسته به شمار می‌آیند که مردم کم و بیش با آنها در ارتباطند یا راجع به آنها زیاد می‌شنوند.»


تعداد بازدید :  293