شماره ۱۵۶۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
تیتربازی

بمب‌ در سینما
چهار فیلم سینمایی جدید از این هفته روانه اکران می‌شوند. بمب پیمان معادی، کلمبوس ‌هاتف علیمردانی و  میلیونر میامی ساخته مصطفی احمدی از چهارشنبه ۱۴ آذرماه اکران می‌شوند و  اسکی‌باز فریدون نجفی نیز در برنامه صبح دانش‌آموزی روی پرده می‌آید. مارموز کمال تبریزی هم به جای آستیگمات از 21 آذر اکران خواهد شد.  

رکوردشکنی روی استیج
نمایش بینوایان که تاکنون حدود ۸‌میلیارد تومان فروش داشته، رکورد فروش تئاتر ایران را شکست. این نمایش که بعد از الیور توئیست دومین نمایش موزیکال ایرانی به‌شمار می‌آید، تا امروز با بیش از ۴۰‌هزار نفر تماشاگر نزدیک به ۸‌میلیارد تومان فروخته است.

جواب وزارت به فیفا درباره تاج
گفته می‌شود که داورزنی، معاون وزیر ورزش در جوابی ابهام‌آمیز به نامه دبیرکل فیفا درباره وضع مهدی تاج  اعلام کرده است که وزارت ورزش و جوانان هم به عملیاتی‌شدن این قانون در فدراسیون فوتبال تأکید دارد و اعضای بازنشسته هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال باید از سمت‌های خود
 استعفا کنند.

الهلال میزبان آسیایی‌اش را انتخاب کرد
باشگاه الهلال عربستان با توجه به استمرار وضع برگزاری بازی‌های نمایندگان این کشور مقابل باشگاه‌های ایرانی در زمین بی‌طرف، شهر ابوظبی را برای میزبانی از استقلال تهران انتخاب کرد. این درحالی است که نماینده ایران هنوز اعلامی در این‌باره نداشته است.


تعداد بازدید :  291