شماره ۱۵۶۳ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
تریبون

اشکان خطیبی: «مخالفت خودم را با پخش برنامه شام ایرانی از طریق شبکه نسیم در شرایط کنونی کشور و وضعیت بد معیشتی مردم ایران اعلام می‌دارم، برنامه مذکور نزدیک به ۱۰ سال پیش تولید شده است و در حال حاضر بنده هیچ فعالیت غیرهنری ندارم و البته نخواهم داشت.»
 
عباس صالحی: «درباره مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر این روزها زیاد سخن گفته شده. تاکنون در این مورد با مجموعه‌هایی مذاکراتی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد و اگر به نتیجه برسد، این جشنواره در محل جدید و در غیر این صورت در محل‌های قبلی برگزار خواهد شد.»
 
شجاع خلیل‌زاده: «واقعا پرسپولیس خسته است و دیگر جانی در بدن نداریم؛ چراکه فشردگی بازی‌ها و کمبود بازیکنان باعث شده هر بازیکن چند برابر توانش بازی کند. امیدوارم با اضافه‌شدن سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی و مهدی شیری خون تازه‌ای در پرسپولیس تزریق شود و بازیکنان جدید بتوانند به ما کمک کنند تا بتوانیم باز هم قهرمانی را به دست بیاوریم. ما با جان و دل برای هواداران بازی می‌کنیم و می‌خواهیم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم تا هواداران از ما راضی باشند.»
 
کریم انصاری‌فرد: «لیگ‌ها متفاوت هستند و مقایسه این لیگ‌ها با یکدیگر سخت است. لیگ فوتبال انگلیس واقعا سخت است و زمان کوتاهی برای بازیابی وجود دارد. هر هفته دو بازی انجام می‌دهیم و هر کدام از آنها یک مبارزه سخت است. این شرایط را دوست دارم و برای نمونه در سوپر لیگ یونان بازی‌ها طور دیگری بود. همیشه یک بازی در طول هفته داشتیم. گاهی هم بازی‌های لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را انجام می‌دادیم. در انگلیس طور دیگری است و میان بازی‌ها فاصله کمی وجود دارد. این لیگ واقعا رقابتی است.»


تعداد بازدید :  563