شماره ۱۵۶۷ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
تریبون

داریوش طلایی: «متاسفانه ما گرفتار مدرک‌گرایی شدیم. در هنر هم مدرک امری جانبی است و اصل قضیه کسب توانمندی‌های تکنیکی و هنری است. در هر رشته هنری افرادی موفق هستند، اما چند ‌درصد به آن درجه شهرت پیداکردن و موفق‌شدن می‌رسند؟ باید دید زمینه‌های شغلی چیست. شاید باید کمتر دانشجو گرفته و بیشتر روی کیفیت و تخصص تاکید شود.»

محمد تقوی: «حضور افشین قطبی در فولاد چیزی را برای ما عوض نمی‌کند، به این دلیل که سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را به تیم مقابل دیکته کنیم. در زمین خودمان بازی می‌کنیم و باید نقاط ضعف و قوت حریف را بشناسیم. باید بدانیم که خودمان چه جایگاهی داریم و دنبال چه چیزی هستیم. باید فوتبال‌مان را به هر تیمی که بازی می‌کنیم، دیکته کنیم. من از هواداران تشکر می‌کنم که پشت ما بودند. من نمی‌گویم آنها یار دوازدهم ما هستند، هواداران جزیی از تیم هستند و حضور هواداران می‌تواند به بچه‌های ما کمک کند که بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند.»

ستاره اسکندری: «نباید بگذاریم اتفاقی که در سینما افتاده، در تئاتر هم تکرار شود. بخش عمده‌ای از پایه و اساس تئاتر هم این بوده که همیشه جلوتر از جامعه است، درحالی‌که الان برعکس شده و جامعه جلوتر از تئاتر است. این اتفاق به‌زعم من خیلی دردناک است، چون رشدیافته زمانی هستیم که تئاتر در دولت اصلاحات، دوران طلایی خود را گذراند و امری جلوتر از جامعه باشد. من هنوز جزو نسلی هستم که فکر می‌کند تئاتر شاخصه فرهنگی کشور است، هرچند شاید آن را یک امر وارداتی محسوب کنند، اما به‌هرحال به‌عنوان یک شاخصه فرهنگی مطرح است.»

محمود فکری: «مشکلات حل نخواهد شد. اگر می‌خواستند مشکلات را حل کنند، درهمین یک‌ماه این کار را انجام می‌دادند. ما درهمین یک‌ماه صدرنشین شدیم، ولی به جای این‌که به تیم توجه کنند، ما شاهد بی‌توجهی بودیم. مدیرعامل‌مان به شهرداری می‌رود و برای گرفتن 30‌میلیون تومان گردن کج می‌کند تا ما خرج سفر را داشته باشیم. با این شیوه نمی‌توان به جایی رسید و مشکلات هم حل نخواهد شد. دلم برای مردم خونگرم بوشهر و هواداران شاهین می‌سوزد که مسئولان توجهی به فوتبال در این شهر ندارند. من از آنها حلالیت می‌طلبم و می‌دانم با این وضعیت، خواسته من و آنها در پایان مسابقات برآورده نخواهد شد.»


تعداد بازدید :  294