شماره ۱۵۶۷ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
و ناگهان پیام صابری از دنیا رفت
تسلیت به اهورا کوچولو

شهروند| یک زمانی زیبا بروفه و پیام صابری با لو رفتن فیلم عروسی‌شان مشهور شده بودند، اما حالا  پای یک خبر بد در میان است. از یکشنبه شب رسانه‌ها خبر سکته قلبی و فوت پیام صابری را منتشر کردند، درحالی‌که او به تازگی و در اردیبهشت‌ماه امسال صاحب فرزندی به نام اهورا شده بود. صابری که متولد‌ سال1352 بود، یکشنبه عصر به‌طور ناگهانی در خانه دچار نفس تنگی شد، به اصرار زیبا بروفه به بیمارستان رفت، اما در بیمارستان بر اثر ایست‌قلبی فوت کرد. او کار چهره‌پردازی را با دستیاری در فیلم امام علی(ع) شروع کرد و با بازی در کار تلویزیونی علی شوقیان در ‌سال ۱۳۷۳ با عنوان «خانه شلوغ» به صورت جدی به دنیای بازیگری وارد شد. بعد هم در شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان و سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم نقش بازی کرد. صابری این روزها درحال کارگردانی سریال «کوله‌پشتی» برای شبکه زاگرس بود. ظاهرا تنها دو روز دیگر به پایان این سریال مانده بود، اما اجل به او مهلت نداد و سریال
ناتمام ماند.
مراسم تشییع او احتمالا صبح روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. بعد از مرگ او صفحات اینستاگرام بازیگران پر شد از پیام‌های تسلیت به زیبا بروفه و فرزندش.
رامبد جوان اینطور با زیبا بروفه همدردی کرد: «تسلیت به خانم بروفه و اهورای کوچولو.» بهنوش بختیاری هم نوشت: «در باور هیچ‌کدام ما نگنجید و نخواهد گنجید که هنوز فرزندت هفت ماهش است و تو رفتی.» بهاره رهنما بازیگر دیگری بود که به این خبر واکنش نشان داد: «همیشه دوست داشتی همه مارو غافلگیر کنی، اما این بار با همیشه فرق داشت، صدات از بعدازظهر مرتب تو گوشمه، لحن خوب خنده‌هات و دل مهربونت... زیبای عزیز این پیام تسلیت یک همکار نیست، پیام رو از سال‌ها قبل ازدواجتون می‌شناختم یادمه که کلی راه رفتن رو با پریا تمرین کرد تا دختر کوچولوی ما راه افتاد، همون دختر کوچولویی که حالا 20 سالشه، همونقدر که خبر بچه‌‌دار شدنتون شادم کرد، این خبر منو تو بهت و بغض فرو برده، دلم میخواد یکی زنگ بزنه و بگه پیام بازم با همتون شوخی کرده!»


تعداد بازدید :  310