شماره ۱۵۶۸ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ آذر
صفحه را ببند
تریبون

مجید مجیدی: «بچه‌های آسمان» توسط چندین شرکت فیلمسازی رد شده بود و آنها می‌گفتند قصه‌ای فقط با یک برادر و خواهر و یک کفش! هیچ‌کس آن را تماشا نمی‌کند. از سوی دیگر دوستانم به من توصیه کردند این پروژه را رها کنم اما من هرگز تسلیم نشدم.

 مریم امیرجلالی: من خیلی وقت است که آقای عطاران را ندیده‌ام و به شما هم می‌گویم که اگر ایشان را دیدید، سلام من را هم به وی برسانید. با این‌که مردم من را بیشتر در سریال‌های طنز دیده‌اند اما خودم بازی‌کردن در سریال‌هایی با موضوع اجتماعی را بیشتر دوست دارم.

 علی پروین:«من هرگز نگفتم آقای عرب مدیرعامل جدید پرسپولیس استقلالی است. نمی‌دانم آن خبرنگاری که ‏این مطلب را نوشته از کجایش آورده که من چنین حرفی زدم؟! من به جز خوبی از آقای عرب چیزی ندیدم و هر ‏بار که به باشگاه رفتم او کلی عزت و احترام به من گذاشته است و نمی‌دانم چرا چنین حرفی را از زبان من ‏نوشتند. همه اهالی فوتبال و خبرنگاران می‌دانند که من اهل تکذیب کردن نیستم، اما این حرف‌ها آن‌قدر دروغ ‏است که مجبور شدم درباره آن حرف بزنم. برای من سؤال است کسانی که این حرف‌ها را از قول من ‏می‌نویسند عقل ندارند؟ چرا من باید درباره آقای عرب چنین حرفی بزنم؟ من فقط از او خوبی و احترام دیدم و این ‏حرف‌ها که از قول من منتشر شده، حرف من نیست.‏»

 مسعود سلطانی‌فر: «قیمت‌گذاری‌های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی صحیح نیست. واگذاری ‏استقلال و پرسپولیس بعد از تصویب در کمیسیون تخصصی و اقتصادی دولت در نوبت بررسی در هیأت دولت ‏است و بعد از تصویب، سازمان خصوصی‌سازی ارزش‌گذاری خواهد کرد. قیمت‌گذاری‌هایی که در فضای ‏مجازی انجام شده به هیچ وجه صحت ندارد و سازمان خصوصی‌سازی پس از تصویب این طرح در هیأت دولت ‏به عنوان نهاد تخصصی این امر و با توجه به دارایی‌ها و امکانات دو باشگاه آنها را قیمت‌گذاری خواهد کرد و ‏پس از آن مراحل دیگر طی خواهد شد. بنای ما این است که صد در صد سهام این دو باشگاه واگذار شود.‏»

 


تعداد بازدید :  192