شماره ۱۵۶۸ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ آذر
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# سعدالحارثی #پرسپولیس_سپاهان # مهدی_طارمی _فرشاد_احمدزاده #هجرت#ناصر_چشم_آذر‏

ویدیویی که سعد الحارثی عضو اسبق کنفدراسیون فوتبال آسیا از حواشی ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حاشیه بازی سپاهان و پرسپولیس در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده، باز هم باعث کارشکنی سعودی‌ها و اماراتی‌ها علیه میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا شده است. حارثی با انتشار ویدیو پرتاب چند نارنجک در نقش جهان که جو وحشتناکی را به وجود آورده بود، ضمن انتقاد شدید از فغانی و زیرسوال‌بردن تصمیمات داوری او،‌ تأکید کرده ورزشگا‌ه‌های ایران برای میزبانی از تیم‌های عربستانی و... اصلا امن نیستند و AFC فکری جدی درباره این موضوع باید داشته باشد. البته ایرانی‌ها هم با حمله به پیج سعد الحارثی از خجالت او درآمدند، منتهی اتفاقات نقش جهان باعث تبلیغ منفی علیه فوتبال ایران شد. حارثی همان روزنامه‌نگاری است که خبر داده بود بیرانوند به خاطر موضوع فوتبال پاک و پرونده محرومیت طارمی و پرسپولیس نامش از بین سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن‌ سال آسیا خط خورد. این توییت جنجالی عضو سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا هم البته تنش بین هواداران پرسپولیس و سپاهان را بیشتر کرد.

چند روزی می‌شود که شایعه بازگشت احتمالی احمدزاده و طارمی به خاطر شرایط نه‌چندان خوبی که در تیم‌های خود در لهستان و قطر دارند، به یکی از مهمترین سوژه‌های اطراف باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است. طبیعتا در چنین شرایطی هواداران پرسپولیس که از رفتارهای گذشته این دو بازیکن به شدید‌ترین شکل ممکن عصبانی هستند،‌ با حمله به مدیران باشگاه تأکید کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی بازیکنانی که در روزهای سخت پرسپولیس را تنها گذاشتند، نباید دوباره جایی در این تیم داشته باشند. سایت‌های خبری مطرح هم درباره بازگشت آنها برای هواداران نظرسنجی گذاشته‌اند که اکثریت مخالف این موضوع هستند. نکته قابل توجه اینجاست که شواهد و قرائن نشان می‌دهد که این دو بازیکن بدجوری از چشم هواداران پرسپولیس افتاده‌اند. نام آنها را در توییتر سرچ کنید تا ببینید چه مطالب تندی علیه آنها نوشته می‌شود.

اعطای مجوز به یکی دیگر از ساخته‌های ناصر چشم‌آذر، چند ماه بعد از مرگ او یک‌بار دیگر این موضوع را در فضای مجازی ‏داغ کرد. ‏ماجرا از آن‌جا آغاز شد که یک تهیه‌کننده موسیقی از برگزاری کنسرت «عاشقانه‌های ناصر چشم آذر» با خوانندگی حمید حامی ‏و مهدی یغمایی خبر داد و گفت که این کنسرت روز اول دی به همراه ارکستر بزرگ ٥٠ نفری با اجرای آثاری چون باران عشق ‏تا موسیقی فیلم‌ها و قطعات پاپی که جزو جاودانه‌های موسیقی ایران است، برگزار خواهد شد.
البته در ادامه اعلام شد قطعاتی که شناخته‌ترین‌شان هجرت است نیز در این کنسرت اجرا خواهد شد. این اتفاق یادآور کنسرتی ‏بود که مهران مدیری برگزار کرد و در آن قطعه سوغاتی را که مجوز اجرایش به خود چشم‌آذر هم داده نشده بود، روی صحنه اجرا ‏کرد که این انتقادات و اعتراضات پردامنه‌ای را موجب شد.‏
کاربری از یکی از خوانندگان کنسرت عاشقانه‌های ناصر چشم‌آذر انتقاد کرد و نوشت:«مهدی یغمایی کلا برای ‏خودش کاراکتور نساخته.... به رایانه می‌ماند... همه گونه و همه جور.. این اواخر از روزبه بمانی ترانه عزیزم بگو بله راشنیدیم ‏که همه خاطره کارهای خوبش را به باد داد... لابد فکرکرده اگرکنسرت بدهم شیش و هشت شاد هم می‌خواهد!... این همان بلایی ‏است که فکر فروش سر اثر هنری می‌آورد... کاراکتور برای خواننده مخاطب خاص را هم به دنبال خواهد داشت... به نظرم برای ‏خواندن ترانه‌های هجرت و... همان مانی رهنما بهترازبقیه است...‏»

 


تعداد بازدید :  366