شماره ۱۵۶۹ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته

بمب؛ یک عاشقانه
۱,۴۲۴,۷۸۹,۰۰۰

کارگردان: پیمان معادی، تهیه‌کنندگان: احسان رسول‌اف و پیمان معادی، ژانر: اجتماعی، بازيگران: لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری.
در صدر جدول، نه خبری از «مغزهای کوچک زنگ‌زده» است و نه از «آستیگمات». حالا نوبت به فیلم پیمان معادی رسیده تا صدرنشین جدولِ فروش شود. این فیلم در نخستین هفته اکران خود به فروش خوبِ یک و نیم میلیاردی رسیده است.

کُلمبوس
۶۹۰,۲۲۱,۰۰۰

کارگردان و تهیه‌کننده: ‌هاتف علیمردانی، ژانر: کمدی، بازیگران:   فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی، مجید صالحی، ‌هانیه توسلی.
«کلمبوس» یک نام جدید در جدول فروش است؛ اما ژانر آن برای این رتبه تازه نیست! کمدی‌ها در روزهای اخیر معمولا جزو 4 فیلم پرفروش هفته بوده‌اند. کُلمبوس در این هفته جای «آستیگمات» را در جدول گرفته است.

پاستاریونی
۳۵۱,۲۶۴,۰۰۰

کارگردان: سهیل موفق، تهیه‌کننده: بیتا منصوری،  ژانر: کودک-خانواده، بازیگران: سام درخشانی، بهاره رهنما، گوهرخيرانديش، محمد نادری، كمند اميرسليمانی.
این فیلم در دومین هفته اکران خود 350میلیون فروخت تا در کل به فروش 650میلیونی برسد. سام درخشانی درباره «پاستاریونی» گفته: «ما در زمینه فیلم‌های کودک خوب کار نکرده‌ایم. باید سلیقه فیلمساز تغییر بیابد و باید بر فرهنگ مردم از فیلم کودک کار کنیم.»

میلیونر میامی
۳۵۱,۱۰۰,۰۰۰

کارگردان: مصطفی احمدی، تهیه‌کننده: سعید ملکان، ژانر:  کمدی-اجتماعی، بازيگران: حمید فرخ‌نژاد، علی قربانزاده، طناز طباطبایی، صابر ابر.
«میلیونر میامی» در نخستین هفته اکرانِ خود روی پرده 117 سینما رفت. ماجرای این فیلم درباره آدم‌هایی است که نقشه می‌کشند تا یک‌شبه میلیونر شوند و به میامی بروند.

 


تعداد بازدید :  452