شماره ۱۵۶۹ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
تریبون

وینفرد شفر: «باتوجه به جایگاهی که استقلال دارد، باید رفتار محترمانه داشته باشیم. اگر یک نفر در این مسیر حرکت نکند، برای ما مشکل‌ساز است. همیشه 30‌درصد از توان من صرف این مشکلات شده است. همیشه در باشگاه گفتم که صحبت اضافه انجام ندهید و ساکت باشید. بارها گفتم که مدیرعامل و سرمربی باید درباره مسائل مهم باشگاه صحبت کنند. ما باید مانند رئال‌مادرید ساکت باشیم. فکر می‌کنید چرا رئال‌مادرید موفق بوده است، چون در سکوت کار کردند. باید در سکوت و آرامش باشیم و در مسیر حرکت کنیم.»

 مهدی ترابی: «هرچه به حضور در پرسپولیس نزدیک‌تر می‌شوم، هیجان و اشتیاقم بیشتر می‌شود. امیدوارم بتوانم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشم، تا هم مربیان و هم هواداران از من راضی باشند. مطمئن هستم که نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس یک نیم‌فصل فوق‌العاده خواهد بود. باور کنید تا الان هیچ صحبتی با آقای برانکو یا سایر مربیان پرسپولیس نداشته‌ام و منتظرم این یک بازی هم طی شود تا به تمرینات پرسپولیس بروم، برای من پست یا جایی که بازی کنم، مهم نیست. هر کجا آقای برانکو صلاح بداند، بازی خواهم کرد.»

 بهروز غریب‌پور: «اکثریت قریب به‌اتفاق نمایندگان مجلس اصلا تئاتر نمی‌بینند. بیش از نیم‌‌قرن است که در حوزه تئاتر فعالیت می‌کنم و در این مدت، حتی دو نماینده مجلس را ندیده‌ام که به تماشای تئاتر بنشینند! بنابراین نمایندگان تنها براساس اخباری که به آنها می‌رسد، سخن می‌گویند و این اخبار به هر دلیلی با واقعیت و حتی خواست مردم تطبیق ندارد. نمایندگان ما فراموش کرده‌اند که در روستاهای کشورمان و در میان اقوام‌مان در مراسمی همچون خرمن‌برداری، جشن شکر‌گزاری و... از موسیقی و حرکات فولکلور استفاده می‌شود.»

 مهیار علیزاده: «در غرب هیچ‌کدام از خوانندگان اُپرا و هیچ‌کدام از سولیست‌های اُپرا، سوپراستار نیستند و طرف با بهترین کیفیت در سالن اُپرای شهر وین کنسرت می‌دهد، اما سوار دوچرخه‌اش می‌شود و به خانه می‌رود. این‌جا سوپراستارها سوار بر مازراتی از سالن بیرون می‌آیند و کلا سیستم‌مان با هم فرق می‌کند. ما خط دیگری را می‌رویم و آنها خط دیگری را.»


تعداد بازدید :  473