شماره ۱۵۶۹ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# پرسپولیس # انسان_باشیم # زیبا_بروفه

روز جمعه آخرین بازی پرسپولیس در دوره محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی به پایان می‌رسد. جالب اینجاست که با وجود پنجره بسته تیم برانکو در دو فصل گذشته بهترین نتایج ممکن را گرفت و هواداران هم از این مسأله بشدت راضی هستند.  آنها با اشاره به پایان دوران محرومیت، در جهت قدردانی از زحمات بازیکنان و کادرفنی و مدیران باشگاه، کمپین‌هایی بزرگ برای حضور پرشور در ورزشگاه آزادی راه‌اندازی کرده‌اند. تقریبا در کانال‌های هواداری و پیج‌های شخصی همه از هواداران دعوت می‌کنند که به آزادی بیایند و در آخرین بازی دوران محرومیت مقابل پارس‌جنوبی جم، برانکو و شاگردانش را تشویق کنند. اگر هشتگ پرسپولیس را دنبال کنید، توییت‌های زیادی با این مضمون در توییتر می‌بینید. البته تجمع برخی از هواداران پرسپولیس در مقابل وزارت ورزش در اعتراض به بی‌توجهی به شرایط بحرانی این تیم اتفاق ویژه دیگری بود که مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفت. هواداران پرسپولیس به بی‌توجهی اسپانسر به پرداخت حق و حقوق باشگاه به تندترین شکل ممکن اعتراض دارند.

واکنش امیرمهدی ژوله به پست‌های اینستاگرامی درباره تشییع پیکر همسر زیبا بروفه یکی از پرواکنش‌ترین مطالب فضای مجازی فارسی در روز گذشته بود. پست تکان‌دهنده‌ای که برخورد سایت‌ها و کانال‌های مجازی با مراسم تشییع پیکر پیام صابری را مورد انتقاد قرار داده بود...
امیرمهدی ژوله که عکس صفحات زیادی را با عناوینی چون «ناله‌های زیبا بروفه»، «ضجه‌های دردناک مادر پیام صابری» و... در پیج شخصی‌اش گذاشته بود، از پست‌هایی که برای مراسم تشییع پیکر پیام صابری همسر زیبا بروفه در اینستاگرام منتشر شده است، انتقاد کرد.
ژوله در این زمینه نوشته بود: «خانوم بروفه نازنین تسلیت میگم بهتون. نه برای فوت پیام نازنین که حتما جاشون بسیار بهتر از اینجاست، نه برای یتیم شدن طفلتون که خدا پدری‌ها براش خواهد کرد و نه برای دل داغدارتون که آرام خواهد گرفت. تسلیت میگم برای این‌که همچنان باید با ما مردمانی زندگی کنید که از ناله‌هاتون تیتر می‌سازیم و با ضجه‌هاتون لایک می‌خریم.»
این موضوع از سوی کاربران نیز در اینستاگرام و توییتر تذکر داده شده بود. کاربری نوشته بود: «فیلم وعکس گرفتن از ناله و گریه کسی که عزیزش رو از دست داده و اصلا حال اوضاع خوبی نداره چه معنایی داره؟؟! !! انسان باشید اینها دیدن نداره.» کاربر دیگری هم تأکید کرده بود: «اینستا پُر شده از ویدیوی لحظه‌ خداحافظی زیبا بروفه با همسرش! هیچ‌وقت درک نکردم فیلمبرداری از لحظات زجر کشیدن، درد کشیدن، تکه‌پاره‌شدن قلب آدما، اشکاشون، درهم شکستناشون و ... چه لذتی داره، چه برسه به انتشارشون در فضای مجازی! انسان باشیم و به دردهای همدیگه احترام بگذاریم!» کاربر دیگری انگار حرف اصلی را زده بود: «یك روز فیلم عروسیش دست‌به‌دست می‌شد و حالا ضجه‌زدن‌هايش بر مزار همسرش. طعم گس اوقات فراغت ما انگار به احوال شخصی آدما گره خورده. متاسفم از این همه ولنگاری فکری که در زمان اندوه دیگران، سرخوشیم و در زمان شادی جمع، سر در گریبان...»


تعداد بازدید :  652