ایسنا| اگر مدیریت یک شرکت هستید و میخواهید از دوران سخت اقتصادی جان سالم به در ببرید، ادغام شرکتها بهترین گزینه است. فرید شکریه، مدیرعامل یک شرکت تبلیغاتی با اعلام این موضوع گفت: «در این وضع که بسیاری از شرکتها تعدیل نیرو کردند یا دچار ورشکستگی شدند، با همه این حرفها اما بعضی از شرکتها راه دیگری را انتخاب کردند؛ راهی که کمک میکند افراد بیکار نشوند و چرخ اقتصادی هم بچرخد. یکی از این راهها ادغام شرکتهای کوچکتر با شرکتی بزرگتر است تا در صورت بحران همدیگر را حمایت کنند.» به گفته شکریه این اتفاق در کشورهای پیشرفته مرسوم است و شرکتهای کوچک با ادغام در یکدیگر توانمندتر و اقتصادیتر میشوند.» ناصر پاشاپور، مدیرعامل یک شرکت هلدینگ مارکتینگ هم با تایید این نکته میگوید: «با ادغام شرکتها فرصتی فراهم میشود تا ما از سرمایههای انسانی ارزشمندی که در دیگر شرکتها هستند، بهرهببریم و کمک کنیم چرخ اقتصادی از حرکت نایستد.»