شماره ۱۵۸۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ دي
صفحه را ببند
فروش دات‌کام

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي طنزنویس

زنی در هامبورگ آلمان،  شوهرش را برای اجاره در سایت ای‎بی  به حراج گذاشت؛ او قیمت اجاره شوهرش را  ۱۸ یورو اعلام کرده بود. ما هم دیدیم این روزها در این رکود اقتصادی چه چیزی بهتر از داغ‌کردن بازار خرید و فروش. فصل نقل و انتقالات هم هست دیگر نور علی نور. برای همین سامانه خرید و فروش آنلاین شهرونگ را راه‎اندازی کردیم به چه قشنگی و چه استقبال بی‌نظیری از این طرح شد، طوری که میزان اشتغال 23 درصد و میزان وبگردی 37درصد افزایش یافت. به اولین آگهی‌های ارسالی توجه کنید و اگر آگهی دارید به این ایمیل بفرستید تا بهترین‌های آن را به زودی در معرض تماشای خوانندگان بگذاریم:
[email protected]
آگهی فروش شماره ملی رند: یک باب شماره ملی رند به منظور خرید ارز و سکه و رسیدن به جانشینی سلطان سکه خیلی فوری واگذار می‌شود.
آگهی اجاره مقاله و پایان‌نامه: مقاله علمی خود درخصوص تاثیر فیزیک کوانتوم بر مجاری تنفسی وال‌های اقیانوس آرام جهت ارایه به معتبرترین نشریات علمی پژوهشی جهان اجاره داده می‎شود. در صورت پیشنهاد مناسب این مقاله فروخته هم می‌شود. کاندیداهای محترم در اولویت بوده و به زور و با اصرار دانشجویی مقاله را به نام آنها سند خواهیم زد.
آگهی فروش همسایه: اکازیون، جنوبی، رو به آفتاب. با توجه به مزاحمت های بلاانقطاع، مستمر و البته بی‌دلیل و بی‌خصومت همسایه گرامی طبقه بالا، بدین وسیله همسایه طبقه فوقانی به فروش می‌رسد. بازدید 24 ساعته. قابل نصب در هر طبقه و موقعیتی. با قابلیت نصب برنامه مزاحمت شبانه و «دامب و دومب پلیر».
آگهی اجاره راننده سرویس فرزند: راننده معتاد، بدخواب، عصبانی، بداخلاق و بددهن سرویس فرزندم اجاره داده می‌شود. روانپزشکان، روانشناسان و پژوهشگران عصب‌شناسی و استادان جامعه‌شناسی دانشگاه در اولویت واگذاری هستند. کیس مناسب جهت هرگونه واکاوی و پژوهش میدانی. به شرط اخذ نوبل پزشکی! زیر قیمت بازار.
آگهی فروش شعر با یا بدون شاعر: یک مجلد دیوان شعر همراه با مقدمه یکی از بزرگان شعر و ادب پارسی جهت چاپ به نام خودتان واگذار می‌شود. درصورتی که قصد رونمایی اثر به نام خودتان را دارید، اما از سواد کافی برخوردار نیستید، خود شاعر نیز با قیمت پیشنهادی مجزا به فروش می‌رسد. تضمینی و جوان‌پسند.
آگهی اجاره ادمین کانال: با توجه به نشر اکاذیب، وارونه‌سازی حقایق، جعل مستندات و بحران‌سازی در کانال مجازی «راستگو» ادمین کانال کمپلت با همه ایل‌وتبار واگذار می‌گردد.
 آگهی فروش آبدارچی‌گری یک سازمان مرتبط با مردم: آبدارچی‎گری طبقه مدیریت یک سازمان، به شرط تعداد ارباب‌رجوع حداقل 500 نفر در روز، با پول چای خوب و تضمین کیفیت اخلاق مدیریت به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می‌شود. کارچاق‌کن‌های حرفه‌ای در اولویت هستند.


تعداد بازدید :  287