شماره ۱۵۸۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ دي
صفحه را ببند
تریبون

مهدی مهدوی‌کیا:  «من با آقای کارلوس کی‌روش هیچ مشکلی ندارم. مربی خوب و موفقی که در فوتبال ایران تاثیرگذار بوده است، اما برخی برخورد‌های ایشان جالب نبوده است. نگاه بالا به پایینی که می‌توانست کمی بهتر باشد. من از برخی برخورد‌های شخصی ایشان انتقاد کرده‌ام، وگرنه از نظر فنی ایشان بسیار موفق بوده‌اند. خیلی‌ها هم از من انتقاد کرده‌اند. انتقادی که سازنده باشد را پذیرفته‌ام. این یک چیز طبیعی است. در همه جای دنیا وجود دارد. بعضی اتفاقات در فوتبال ایران رخ می‌دهد که هیچ شباهتی با فوتبال دنیا ندارد. ما تیم نخست آسیا هستیم و در جام‌جهانی هم حضور داشته‌ایم.»
 
غلامرضا نیکخواه:   «برنامه‌ای با حضور من حدود ۲۰ یا ۳۰ روز از تلویزیون درحال پخش‌شدن بود و در همان زمان سوار تاکسی شدم و راننده به من گفت که نیستید؟! چه کاری انجام می‌دهید؟! درحالی‌که من برنامه داشتم و آنها تلویزیون نگاه نمی‌کردند. تلویزیون باید برای این قضیه فکری کند که بتواند مخاطبان را جذب و دلیل ریزش مخاطبان را پیدا کند.»
 
رسول خطیبی:   « یکی از شرایط بدی که تیم‌ملی در جام‌ملت‌های آسیای 2007 داشت، شرایط غذایی بود. واقعا شرایط بدی بود. کاری ندارم که آشپز چه کسی بود ولی شرایط غذا افتضاح بود. اولا این‌که غذاهای کشور مالزی به ما نمی‌خورد، دوما آشپزهایی که از ایران آورده بودند نه از ایران مواد اولیه آورده بودند و نه می‌توانستند مواد اولیه خوب در مالزی پیدا کنند، ما واقعا از لحاظ کیفیت غذا زجر کشیدیم. خدا را شکر یک رستوران ایرانی در نزدیکی هتل پیدا کردیم که غذاهای عالی درست می‌کرد. ما هم مجبور بودیم به خارج از هتل برویم و از آن‌جا غذا بگیریم.
 
ناهید مسلمی:    «سال گذشته برای تولید سریال نوروزی «هیأت مدیره» با آقای مهران رسام تهیه‌کننده و مازیار میری کارگردان این اثر همکاری داشتم که نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و الان حدود ۱۴ ماه از زمان تولید این سریال می‌گذرد، اما هنوز با ما تسویه نشده است. این بدقولی‌های صداوسیما خستگی را به تن ما بازیگران می‌گذارد آن هم در این شرایط اقتصادی که هر روز با گرانی‌های بیشتر مواجه هستیم.»


تعداد بازدید :  228