شماره ۱۵۸۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
تریبون

مهوش وقاری: «متاسفانه چند وقتی است که کم‌کار شده‌ام؛ پیشنهادی به من نمی‌شود و بهانه‌شان این است که ما فکر می‌کنیم شما به خاطر آقای قاضی‌مرادی کار نمی‌کنید. با توجه به شرایط همسرم و هزینه‌هایی که وجود دارد، با هر پشتوانه مالی که باشم اما نیاز به کار دارم. چند پیشنهاد کار داشتم، اما باید به شهرستان می‌رفتم که من با شرایط همسرم نمی‌توانم.»

کریم انصاری‌فرد: «به‌شخصه هرشب که می‌خوابم یا بیدار می‌شوم، آرزو یا هدفم این است که جام را می‌بریم. تمام بازیکنان سر میز صبحانه، ناهار و شام یا زمان‌های دیگر ثانیه‌ای ندارند که به این موضوع فکر نکنند. تیم‌ملی هم درشرایطی است که می‌تواند قهرمان شود. در جام‌ملت‌های قبلی هم بودیم ولی آن‌قدر جو منسجم نبود که این اتفاق بیفتد. امیدوارم خدا کمک‌مان کند که به جام برسیم و دل مردم را شاد کنیم. باز هم از تمامی مردم عزیز ایران و فوتبال‌دوستان می‌خواهم که با انرژی مثبت خود به ما انگیزه بدهند و برای موفقیت ما دعا کنند. امیدوارم روزی که مسابقات تمام می‌شود، شادی را به مردم هدیه داده باشیم.»

کمال تبریزی: «می‌دانیم لحن «مارموز» تند است و به آنها حق می‌دهیم شرایط را به ‌شکلی مهیا کنند که این فیلم خیلی اوج نگیرد؛ چراکه می‌تواند پیامد‌‌های دیگری داشته باشد. به‌طور کل دوستان با یک نگرانی پروانه ساخت «مارموز» را صادر کردند، از ما انتظار داشتند همه موارد را لحاظ کنیم و نگران این بودند که مبادا در فیلم ما همه چیز تخطئه شود و به نتیجه مطلوب نرسیم.»

داریوش شجاعیان: «برای استقلال بازی‌کردن افتخار است. نمی‌توانم بگویم کدام بازی، چون در همه بازی‌ها دوست داشتم باشم. قسمت من این‌گونه بود که مصدوم شوم ولی یکی از بازی‌هایی که دوست داشتم در آن باشم، بازی با السد بود که کاش می‌توانستم به تیم کمک کنم. دوست داشتم در کل بازی‌های استقلال باشم ولی این مصدومیت سراغ من نیاید. نیم‌فصل دوم همیشه نسبت به نیم‌فصل اول سخت‌تر است، چون تیم‌ها یکدیگر را خوب می‌شناسند. اگر هواداران از ما حمایت کنند، مطمئن باشید با کمک کادرفنی نتایج خوبی می‌گیریم.»


تعداد بازدید :  411