شماره ۱۵۸۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# کریسمس_خانواده # سلطان_کاغذ # اصفهان #پل_خواجو

این روزها بازار کریسمس داغ است. مناسبتی که در فضای مجازی نیز پررونق است. به‌خصوص انتشار عکس‌ها و فیلم‌های کریسمسی چهره‌های شناخته‌شده؛ که به‌ویژه بین کاربران ایرانی پست‌ها و توییت‌هایی پر از طعنه و کنایه را موجب شده است. توییت‌های پر از نیش و طعنه‌ای که عکس‌های دلپذیر خانوادگی سلبریتی‌های غربی را با طرز فکر رایج سلبریتی‌های وطنی قیاس کرده‌اند.
یکی از پرواکنش‌ترین تصاویر هم عکس راک، با آن اندام تنومند و نقش‌های اکشن است که در عکسی که با بچه‌هایش گرفته، نشان داده روح لطیفی دارد.
رابرت داونی جونیور یا همان آیرون‌من هم با تصویر کاریکاتوری آیرون‌من کریسمس را تبریک گفته است. لیو تیلور نیز با انتشار تصویر همسرش که با بچه‌ها به شومینه سرک کشیده‌اند تا ببینند لوله بخاری باز است یا نه؛ نوشته که این‌طوری بابای بچه‌ها، مطمئن می‌شود دودکش برای ورود پاپانوئل مشکلی نداشته باشد!
 
سال‌هاست که خشک‌شدن آب زاینده‌رود باعث نارضایتی مردم کشور ازجمله اصفهانی‌ها شده است. این اتفاق نه‌تنها روی مراکز تاریخی و گردشگری شهر تأثیر منفی گذاشته،‌ بلکه فعالیت‌های کشاورزان را هم با بحرانی اساسی روبه‌رو کرده است. اتفاقی که باعث داغ‌شدن هشتگ اصفهان و پل خواجو در فضای مجازی به‌ویژه توییتر شد مربوط به تجمع مردم برای موضوع حق آب زاینده‌رود بود. مردم با تجمع در کنار پل خواجو به‌صورت جدی از مسئولان درخواست کردند که فکری اساسی برای حل مشکل زاینده‌رود و مشکلات کشاورزان کنند. این تجمع البته با حواشی‌ای همراه بود که واکنش مردم را هم به‌دنبال داشت. حواشی و واکنش‌ها درباره این اتفاق را می‌توانید با دنبال‌کردن این هشتگ‌ها
زیر نظر بگیرید.
 
بعد از دستگیری، محاکمه و سپس اجرای حکم اعدام سلطان سکه و سلطان قیر،‌ انتشار خبر رسمی بازداشت سلطان کاغذ هم به یکی از موضوعات داغ فضای مجازی تبدیل شده و مردم هم توییت‌های زیادی درباره آن منتشر کرده‌اند. سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت با اعلام رسمی خبر این دستگیری تأکید کرده است که ارزش این پرونده تاکنون بیش از ‌یک‌هزار و 700‌میلیارد تومان است و در بخش برخورد با مفسدان اقتصادی با قاطعیت وارد شدیم و با هماهنگی خوب با دستگاه قضائی با قدرت پیش می‌رویم. حالا همه مردم منتظر تعیین سرنوشت یکی دیگر از مفسدان اقتصادی هستند، اما اگر توییت‌های آنها را دنبال کنید بیشتر آنها یک درخواست مشترک هم دارند؛ این‌که مسئولان قوه قضائیه با آنهایی که فضا را برای فساد اقتصادی این افراد در این سطح فراهم می‌کنند هم برخورد جدی داشته باشند و به مردم درباره تمام جزییات پرونده‌ها گزارش شفاف
ارایه شود.


تعداد بازدید :  425