شماره ۱۵۸۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
قوه قضائیه و پلیس ناجا در این برنامه به دنبال تحکیم خانواده‌اند
انصراف از همکاری با «خوش‌وبش» به دلیل جنجال زیرنویس ‏

شهروند| زیرنویس کردن نسبت نیما فلاح و سحر ولد بیگی در برنامه «خوش‌وبش» از سوی مسئولان شبکه دو در ابتدا انگار ‏شوخی بود، اما حالا با انصراف کارگردان این برنامه از ادامه همکاری شکل جدی‌تری به خود گرفته است.
ظاهرا محمد مسلمی به ‏عنوان کارگردان این برنامه هیچ  نقشی در ماجرای زیرنویس‌ها نداشته و به هنرآنلاین می‌گوید: «برنامه «خوش‌وبش» دو ‏اسپانسر دارد؛ یکی قوه قضائیه و دیگری پلیس ناجا که هر دو بر موضوع تحکیم خانواده تأکید بسیار دارند. به همین منظور علاوه ‏بر سایر معیارهایمان در انتخاب بازیگر از خانم ولدبیگی و آقای فلاح که زوج هستند دعوت کردیم تا در این مجموعه کنار ما ‏باشند، اما جای تعجب داشت که شبکه دو از ما خواست تا اصلاحیه‌ای به برنامه جمعه شب بزنیم و زیرنویس کنیم که این دو زوج ‏هستند. وقتی در صحنه زن و شوهری نشان داده می‌شود و نقش آنها را نیز دقیقا یک زوج بازی می‌کنند، سازمان نباید تا این اندازه ‏اصلاحیه به کار وارد کند. متاسفانه در روند تولید این برنامه اصلاحیه‌های بسیاری وارد و باعث شد که من دست از مونتاژ این ‏کار بکشم و کار را به تهیه‌کننده واگذار کنم.»
او به همین دلیل کاملا از برنامه کناره گیری کرده است:  «ما یک قانون واحد داریم ‏و باید در تمام شبکه‌ها این اتفاق بیفتد. ولی متاسفانه برای برنامه من که بازیگرانم سال‌هاست در کنار هم زندگی می‌کنند اصلاحیه ‏وارد می‌شود، درحالی‌که در برنامه‌ای دیگر در شبکه‌ای دیگر در یک مسابقه زن و شوهر شرکت‌کننده وقتی برنده می‌شوند ‏همدیگر را بغل می‌کنند و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. متاسفانه با اصلاحیه‌های بسیاری که به این برنامه وارد شد و درنهایت موضوع ‏زیرنویس، از ادامه این راه منصرف شدم.»  مجموعه تلویزیونی«خوش‌وبش» یک برنامه رئالیتی شو و نمایش‌محور به ‏کارگردانی محمد مسلمی است که با حضور سحرولدبیگی، نگین معتضدی، نیما فلاح و محمد مسلمی جمعه‌ شب‌ها روی آنتن شبکه ‏دو سیما می‌رود. جمعه گذشته حواشی‌ای برای این برنامه به وجود آمد که بازتاب زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشت. ‏


تعداد بازدید :  633