شماره ۱۵۸۸ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ دي
صفحه را ببند
مرگ 3 مسافر به دنبال واژگونی اتوبوس در ساوه

لغزندگی جاده‌ها به دنبال بارندگی‌های آخر هفته یک حادثه خونین رانندگی را رقم زد. واژگونی یک اتوبوس مسافربری 3کشته و 21 زخمی برجای گذاشت. این حادثه ظهر پنجشنبه در 40کیلومتری اتوبان ساوه به همدان رخ داد. این اتوبوس با 36مسافر تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود. برخورد اتوبوس با گاردریل حاشیه مسیر علت این واژگونی اعلام شده است، اما پلیس تاکنون دلیل اصلی انحراف اتوبوس و برخورد با حفاظ حاشیه مسیر را اعلام نکرده است. همه مصدومان این حادثه با حضور نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.
 رئیس پلیس راه استان مرکزی سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به آخرین جزییات سانحه رانندگی اتوبوس مسافربری در ساوه گفت:  «حوالی ساعت 12:15 پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 40 اتوبان ساوه ـ همدان که به مقصد کرمانشاه درحال حرکت بود، دچار حادثه شده و با گاردریل کنار جاده برخورد کرد.» او ادامه داد: «متاسفانه بر اثر برخورد این اتوبوس با گاردریل کنار جاده خودرو واژگون شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند، ولی با این وجود 3 نفر از مسافران این سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.»
کهریزی همچنین درباره مصدومان این حادثه هم گفت: «مصدومان این حادثه با نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که 8نفر بستری و سایر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.»  از سوی دیگر، براساس اعلام مسئولان بهداشت و درمان استان مرکزی پس از بروز این حادثه 21 مسافر حادثه‌دیده به نزدیک‌ترین مراکز درمانی اعزام شدند، ولی با وجود تلاش کادر درمانی سه نفر از آنها به دلیل شدت جراحات وارده جانشان را از دست دادند. براساس آخرین پیگیری‌های انجام‌شده همچنان تعدادی از مصدومان این حادثه در بیمارستان بستری هستند.

 


تعداد بازدید :  335