شماره ۱۵۸۸ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ دي
صفحه را ببند
کلید ۲۰۰۰ واحد مسکونی درشهرک آبشار اصفهان به دست متقاضیان رسید

اصفهان - بهمن راعی  | جانشین فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس بنیاد تعاون آجا  در  آیین بزرگترین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار پروژه شهید کشوری در اصفهان  گفت: امسال شاهد بودیم که کار چند ساله را نیز می‌توان چند ماهه به ثمر رساند، در واقع با تلاش و هم افزایی ارتش، شهرداری و شورای شهر پروژه شهید کشوری در اصفهان به سرانجام رسید.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان ،امیر سرتیپ رضا خرم طوسی در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار تاکید کرد: ماموریت اصلی ارتش کار اقتصادی نیست، اما ماموریت های فرعی مان را درست تشخیص داده‌ایم.
وی افزود: به تلاش ارتش، شهرداری و شورای شهر که همکاری و هم افزایی کردند، پروژه شهید کشوری در اصفهان به سرانجام رسید.
رئیس بنیاد تعاون آجا با بیان اینکه  امروز نیاز به حرکت‌هایی همچون شهید کشوری‌ها داریم، تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه تحت تاثیر اضطراب‌های اقتصادی موجود در کشور نمی‌توانیم پاسخگوی ملت باشیم و ناگزیر هستیم در این شرایط به صورت سه شیفت کار کنیم.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم در سخنانی با اعلام اینکه فاز ۶ پروژه شهید کشوری سال ۹۸ به پایان می‌رسد، گفت: پروژه واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری اصفهان) بعد از ۲۰ سال به این نقطه رسیده و اگر امروز واگذاری انجام نمی‌شد شاهد پیوستن آن در روزهای آتی به بافت فرسوده بودیم.
امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی افزود: با تلاش
 شبانه روزی کارگران و مهندسان، این کار بزرگ و جهادی امروز به سرانجام رسیده است، تحقق این پروژه آرزوی چند ساله ساکنان این منطقه بوده است.

 


تعداد بازدید :  180