شماره ۱۵۸۸ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ دي
صفحه را ببند
تریبون

ایرج عرب:  «بحث‌های مالی بیشتر پیرامون پولی است که قرار بوده از‎ AFC ‎به دستمان برسد. خوشبختانه ‏بخش عمده‌ای از این کار انجام شده و قرار است این پول که به یورو است به دستمان برسد. در روز‌های ‏آینده حتما این اتفاق رخ خواهد داد. دو سه تیم خواهان جذب منشا شده‌اند که پیشنهاد خود را از قبل ارایه ‏کرده‌اند. ما منتظر بودیم تا برانکو تصمیم آخر را در مورد منشا بگیرد که این اتفاق رخ داد و از این پس با تیم‌های ‏خواهان منشا مذاکره می‌کنیم و اگر پیشنهاد خوبی به دستمان برسد، او را می‌فروشیم. به‌هرحال قرارداد مالی ‏منشا سنگین است و باشگاهی که او را بخواهد باید پولش را بدهد، در غیراین‌صورت او را نمی‌فروشیم.‏»
 
امیر قلعه‌نوعی: «من حرف‌هایم را در این مورد زده‌ام و این کمیته نه انضباط دارد و نه عدالت. هیچ وقت در مورد ‏داوری‌ها صحبت نکردم و حرفی نزدم که حمل بر بی‌احترامی بوده باشد. حرفی که زدم در مورد نحوه برخورد و ‏رفتارهای داور بود و هنوز هم سر حرفم هستم. من بیشتر از همه نگران سپاهان هستم و بهتر است مروری به ‏حکم‌هایی که علیه سپاهان در گذشته صادر شده است، داشته باشید. امیدوارم برخی به دلیل عناد با من به ‏سپاهان ضربه نزنند.‏»
 
سام درخشانی: «یکی از دلایلی که بازی در پاستاریونی را قبول کردم دغدغه‌ای است که به واسطه پدر شدن دارم، این‌که این فیلم را ‏چون پیام درستی دارد در آینده می‌توانم برای دختر خودم هم نشان دهم و افتخار کنم که چنین فیلمی را بازی کرده‌ام. نمی‌دانم ‏اگر مجرد بودم و بچه نداشتم باز هم بازی در این فیلم را قبول می‌کردم یا نه.»‏
 
 شهرام ناظری: «جا دارد که از همه هم‌میهنان عزیزم و دوستداران هنر اصیل ایرانی سپاسگزاری کنم، کسانی که در دوره نقاهت من نگرانم بودند و ‏از طرق مختلف حس قدردانی، عشق و عاطفه‌شان را به من ابراز داشتند. بی‌شک انرژی همین عشق در بهبود من سرعت ‏بخشید. این همان عشقی است (عشق مردم) که ما را 40‌سال در محیط نامناسب موسیقی سرپا نگه داشته است‎.‎‏ با تمام وجود از ‏شما ممنونم و دوستتان دارم.»


تعداد بازدید :  243