شماره ۱۵۸۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
سرویس مدرسه مجوز نداشت
عدم‌رعایت حق‌تقدم، چهار دانش‌آموز را مصدوم کرد

شهروند| چهار دانش‌آموز پسر پس از تصادف سرویس مدرسه با یک خودروی نیسان راهی بیمارستان شدند. این دانش‌آموزان بین 13 تا 15‌سال دارند که به همراه راننده سرویس مجروح و در بیمارستان بستری شده‌اند. این درحالی است که علت این حادثه بی‌احتیاطی راننده سرویس و عدم‌رعایت حق‌تقدم از سوی او مشخص شده است.
پیمان صابریان، رئیس سازمان اورژانس تهران درباره جزییات این حادثه گفت: «ساعت 7:30 صبح روز شنبه تصادف یک دستگاه ون و نیسان به اورژانس تهران اعلام شد. بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان خزانه بخارایی، روبه‌روی خروجی ترمینال جنوب اعزام شدند.»
وی با اشاره به این‌که خودروی ون سرویس دانش‌آموزان بود، گفت: «عوامل اورژانس بلافاصله بعد از رسیدن به محل حادثه وضع جسمانی مصدومان را بررسی کردند و از مصدوم شدن پنج نفر که چهار نفر از آنها دانش‌آموز بودند، خبر دادند. مصدومان به بیمارستان‌های بهارلو و هفت‌تیر منتقل شدند. این درحالی است که بررسی‌ها در رابطه با مشخص‌شدن علت حادثه از سوی کارشناسان آغاز شد.»
بعد از بررسی‌ها، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی‌ورانندگی تهران بزرگ دراین‌باره اعلام کرد: «علت این حادثه عدم‌رعایت حق‌تقدم از سوی راننده ون سرویس مدرسه بوده و مدارک خودروی ون‌تاکسی توسط پلیس توقیف و تحت بررسی است.»
همچنین سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره این حادثه گفت: «این خودرو فاقد مجوز سرویس مدارس بوده و مدارک خودرو درخصوص داشتن معاینه فنی نیز درحال بررسی است.»


تعداد بازدید :  277