شماره ۱۵۸۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
تریبون

یحیی گل‌محمدی: «نیم‌فصل اول ماجراجویانه بود، با توجه به ‌شرایط موجود فراز و نشیب‌های مختلفی داشتیم، از حضور مالک جدید پدیده در فوتبال خوشحال هستم. جز عشق به ‌فوتبال و جوانان به ‌نظر موضوع دیگری نمی‌توانست مالک جدید پدیده را وارد ورزش کند؛ چراکه بخش خصوصی در ورود به ورزش همیشه متضرر شده است. اردوی 10روزه دوبی یا ترکیه داریم، در این اردو، دو یا سه بازیکن که کمتر بازی کردند، از تیم جدا می‌شوند؛ همچنین درصدد تقویت تیم هستیم. در این راستا با دو یا سه بازیکن خوب صحبت کردیم تا در نیم‌فصل دوم بهتر قدم برداریم. با گذشت ۶ماه هنوز مشکل زمین تمرین داریم و از کسانی که در این زمینه نقش دارند، تقاضا دارم مشکل زمین را برطرف کنند.»

امیرحسین فتحی: «من همیشه ارتباط خوبی با فرهاد مجیدی داشته‌ام و از روزی که مسئولیت گرفته‌ام، این ارتباط بیشتر هم شده است. مجیدی با توجه به این‌که کلاس‌های مربیگری را در بالاترین سطح خود پشت‌سر گذاشته است و یکی از بزرگترین سرمایه‌های باشگاه است،‌ تصمیم گرفتیم کنار مربی بزرگ، کارنامه‌دار و باسابقه‌ای مانند شفر قرار بگیرد تا در آینده بتواند به باشگاه استقلال کمک کند. قطعا هر مربی به کادر استقلال اضافه شود، با هماهنگی شفر خواهد بود. مگر می‌شود بدون هماهنگی شفر کسی به کادرفنی اضافه شود؟ در ضمن از زمانی هم که من آمده‌ام، مخالفتی از شفر در این زمینه ندیده‌ام و فقط به دنبال زمان مناسب برای این کار بودیم.»

بهروز افخمی:  «در ادامه یک بحث ادبی درباره فرم و ارزش هنری داستان‌های صادق هدایت گفتم که یک جور همجنس‌خواهی ‏سرکوب شده و منفعل در داستان‌هایش احساس می‌شود. حالا عده‌ای که اگر بخواهند اسم صادق هدایت را بنویسند باید کپی، پیست ‏کنند فکر کردند با این قضیه تفریح کنند و وارد بحث شوند. به‌قول معروف وقتی یک مهندس حرف می‌زند یک عمله نباید دخالت ‏کند و حرف زیادی بزند. باید گوش کند و بگوید نمی‌فهمم که خب، در همین نفهمی بماند.»‏

 


تعداد بازدید :  249