شماره ۱۵۸۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# محمود_رضوی#محافظین # شبکه_کیش_سانسور#جکی_چان # فرهاد_مجیدی

درخواست سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده سینما- که فیلم‌هایی چون درباره‌ الی، لاتاری و ماجرای نیمروز را در کارنامه دارد- از مسئولان مبنی بر حذف محافظان 90‌درصد مسئولان، در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به وجود آورد که البته بیشتر این واکنش‌ها به سیاق همیشه طنزآمیز بود.
سیدمحمود رضوی که از مسئولان خواسته بود حالا که خطری آنان را تهدید نمی‌کند، محافظانشان را مرخص کنند؛ توییت‌های بامزه‌ای را موجب شد؛ ازجمله توییت کاربری که با اشاره تلویحی به ماجرای نماینده سراوان نوشته بود: «ماجرای اداره گمرک ثابت کرد که موضوع برعکس شده؛ مردم این‌بار باید محافظ شخصی استخدام کنند!»

یادداشت پرشکایت همسر مدیر سابق شبکه کیش، پس از حواشی پخش فیلم جکی چان خطاب به همسرش مبنی بر این‌که «سپر بلا شدی» نیز از مطالب پربازدید رسانه‌های اجتماعی در روز گذشته بود.
این بانو   نوشته: «این روزها چه با صلابت میزبان بدترین و بی‌انصافانه‌ترین قضاوت‌ها و تهمت‌ها و دشمنی‌ها قرار گرفتی، چه ناجوانمردانه برایت فضاسازی برنامه‌ریزی‌شده کردند که بی‌کفایت جلوه‌ات دهند و این همه درحالی بود که به گواهی همه دستگاه‌های ذیصلاح مرتبط محبوب‌ترین مدیر منطقه‌ای محل ماموریتت شناخته شده بودی.
اما چند سوال اساسی؛ چرا کسی پی‌جوی فیلمبردار آماده به ضبط فیلم نیست، چرا در کل دنیا فقط یک فیلم از یک زاویه مشخص پخش شده، چرا هیچ تماس اعتراضی از سوی #کیشوندان به صداوسیما اتفاق نیفتاده، چرا اگر فیلم بازپخش است، لوگو ندارد، چرا تدوینگر قسمت سانسوری را جدا نکرده، چرا بازبین پخش مهر تأیید پخش داده، چرا علیرغم تأکید مدیر کل مبنی بر عدم دانلود فیلم و استفاده از آرشیو مورد تأیید سازمان فیلم دانلود شده، چرا علیرغم برخورد با متخلفین و معرفی آنها به مراجع ذیصلاح با توجه به عدم حضور قانونی مدیر کل و سرپرستی معاونت اداری و مالی شدیدترین موضع و برخورد را باید علیرضا نجابت ببیند و خیلی چراهای دیگر که حاکی از برنامه‌ای از پیش تعیین شده است که ان‌شاءالله امیدواریم مراجع ذیصلاح مجدانه پیگیر آن باشند.»

انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان عضو جدید کادر فنی استقلال با حاشیه‌های بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. از یک‌طرف، لایک‌کردن پستی اینستاگرامی علیه مهدی رحمتی توسط فرهاد مجیدی خبرساز شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بیشتر هواداران استقلال هم از این اتفاق خوشحال هستند. البته خیلی‌ها هم نگرانند که حضور فرهاد روی نیمکت به حاشیه‌ای بزرگ برای آبی‌پوشان و شفر تبدیل شود. به‌هرحال، از مدت‌ها قبل شایعه شده بود که مجیدی در آینده‌ای نه‌چندان دور هدایت استقلال را برعهده خواهد گرفت و حالا حضورش به‌عنوان دستیار شفر با واکنش‌های مختلفی همراه بوده است. به‌طور مثال یکی از کاربران فعال در توییتر در این‌باره نوشته است: «سرمربی بعدی استقلال به کادر فنی این تیم اضافه شد!» خیلی‌ها معتقدند شفر بزرگترین اشتباه ممکن را انجام داد و بیشتر استقلالی‌ها بازگشت فرهاد به این تیم را به فال نیک گرفته‌اند. اما همه چیز با گذر زمان مشخص خواهد شد. باید دید در آینده کدام دیدگاه به حقیقت می‌پیوندد.

 


تعداد بازدید :  286