شماره ۱۵۸۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
عکس نوشت

سیروان خسروی تصویری قدیمی از خود، زانیار خسروی و بهنام صفوی در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «کاش زندگی آن‌قدر پیچیده نشده بود و ما آدما آن‌قدر از هم دور نمی‌شدیم. خیلی وقتا از خودم خجالت می‌کشم که چرا برای آدمایی که بهم نزدیک بودن و هنوزم نزدیک هستند، بیشتر وقت نمیذارم. ‏‎همیشه به بهنام می‌گفتیم آن‌قدر همه چیو راحت میگیری که بهترین اتفاق‌ها برات میفته و کلا خوش‌شانسی. ولی...  ‎امیدوارم بازم مثل همون بهنامِ قدیم ببینمت.»

علی صالحی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش که شباهت زیادی به محمدرضا شریفی‌نیا دارد، نوشت:   «چندی قبل برای انجام یک کاری تست گریم شدم توسط دوست، طراح گریم کاربلد و عزیزم، احسان روناسی و همسر گرامی‌اش شیوا پاک‌نیت که به سرانجام نرسید و متاسفانه نشد که همکاری کنیم. تست بامزه و بانمکی شد گفتم بزارم تو پیجم شما هم ببینید، البته این تست اولیه بود فقط برای دیدن کارگردان، قسمت نشد تست نهایی انجام بشه.»

کاروان تیم ‌ملی فوتبال لبنان در حالی برای حضور در جام ملت‌های آسیا به امارات رسید که تعداد زیادی از هواداران این تیم به فرودگاه رفتند و اعضای آن را مورد استقبال قرار دادند.

مراسم افتتاحیه جام ملت‌های آسیا روز گذشته برگزار شد و یکی از نکات قابل توجه مراسم، رقص پرچم‌ 24 کشور حاضر در مسابقات بود.

 


تعداد بازدید :  300