شماره ۱۵۸۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
تبریک دکتر پیوندی به دکتر نمکی؛ سرپرست جدید وزارت بهداشت
نوید افتخارات بیشتر در حوزه سلامت

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی انتصاب دکتر سعید نمکی به‌عنوان سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک گفت.
دکتر علی‌اصغر پیوندی در پیام تبریک به دکتر سعید نمکی آورده است: «انتصاب جنابعالی را از سوی رئیس‌جمهوری به‌عنوان «سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» که فرصتی ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم و نظام اسلامی است، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
حضور جنابعالی با پشتوانه سال‌ها تجربه در حوزه‌های بهداشت و درمان از یک سو و مباحث مدیریتی مرتبط با بودجه از سوی دیگر، نوید‌بخش افتخارات بیشتر در این وزارتخانه حساس است. تردید ندارم با تدبیر شما، راه پرافتخار دولت‌های یازدهم و دوازدهم در ارایه خدمات مطلوب حوزه سلامت تداوم یافته و طرح تحول سلامت نیز با عبور از چالش‌ها، همچنان رضایتمندی مردم شریف ایران را تامین خواهد کرد.
بنده و همکارانم در جمعیت هلال‌احمر کشور آمادگی داریم با افزایش مشارکت‌ها در حوزه‌های مرتبط با بهداشت و سلامت، در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در این زمینه حداکثر همکاری را داشته باشیم. مشخصا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر در حوزه‌های مرتبط با دارو و توانبخشی و نیز ناوگان امدادونجات می‌تواند در هم‌افزایی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمینه را برای ارایه خدمات مطلوب‌تر فراهم کند.
اینجانب ضمن تبریک مجدد این انتصاب، موفقیت جنابعالی را در توسعه خدمات بهداشت و سلامت مخصوصا به طبقه نیازمند و مردم محروم، از خداوند متعال مسئلت دارم. دعای خیر مردم ایران اسلامی همواره در این مسیر پرفرازونشیب و مسئولیت سنگین همراه شما خواهد بود.»


تعداد بازدید :  250