شماره ۱۵۹۰ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ دي
صفحه را ببند
تریبون

حمیدرضا آذرنگ: «خیلی‌ها می‌گویند چرا حالا باید از جنگ حرف زد؟ من می‌گویم مگر حالا جنگ نداریم؟! اتفاقا وسط جنگ هستیم! بعد از یکی از اجراها خانمی که با همسرش به دیدن اجرا آمده بود، خیلی سخت نفس می‌کشید و هق‌هق گریه به او اجازه صحبت‌‌کردن نمی‌داد، آمد و گفت: «بچه 6 ماهه من به خاطر داروهای تاریخ مصرف گذشته‌ای که وارد کشور شده است، مرد! آیا من هم مادر شهید هستم؟!»

 قطب‌الدین صادقی: «افزایش نمایش‌های لوکس و گرانقیمت به نفع تئاتر نیست، چراکه بخش بزرگی از پول و انرژی، توان و خلاقیت تئاتر را به خود اختصاص و یک فرهنگ تفننی توام با زرق و برق را ترویج می‌دهد که کم‌کم معنای تئاتر را از چارچوب همیشگی‌اش جدا می‌کند. مخاطب اصلی این تئاترها طبقه نوکیسه و پولدار ما هستند که اتفاقا محافظه‌کار و انتقادناپذیرند و تئاترها محل تفرج و تفریح آنها به حساب می‌آید.»

کارلوس کی‌روش: با دیدن توقف امارات و شکست استرالیا متوجه می‌شویم هیچ تیمی کارت اعتباری برای پیروزی ندارد. ما نقاط قوت و ضعفمان را می‌دانیم و خبر داریم مربی یمن در آلمان کار کرده و مربی خوبی است. آنها بازیکنان خوبی مثل القاضی و الصاصی دارند ولی ماموریت اصلی ما این است که پل‌هایی از امید ایجاد کنیم؛ نه پل‌هایی از ترس. پس تلاش می‌کنیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم و آنقدر هیجان وجود دارد که حتی من نمی‌توانم اینقدر صبر کنم که بازی شروع شود.


تعداد بازدید :  193