شماره ۱۵۹۰ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ دي
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# تیم_ملی_ایران #رویای_2019 #ایران # علی_کریمی # پیمان_معادی#ممنوع_التصویر

با شروع جام ملت‌های آسیا و فرا رسیدن برگزاری نخستین بازی تیم‌ملی ایران تب فوتبال در جامعه داغ شده و حالا با محوریت تیم‌ملی مردم در شبکه‌های اجتماعی مطالب مختلفی را منتشر می‌کنند. درحال حاضر بیشتر توییت‌های حمایتی مردم از تیم‌ملی با این سه هشتگ منتشر می‌شود و اکثر ایرانی‌ها این امیدواری را دارند که تیم‌ملی بتواند به طلسم 43 ساله قهرمان‌نشدن ایران در جام ملت‌های آسیا پایان بدهد، به همین دلیل است که هشتگ رویای 2019 هم حسابی داغ شده است، البته دعوا بین طرفداران کی‌روش و برانکو همچنان ادامه دارد. بسیاری از مردم هم که از رفتارهای کی‌روش ناراحت هستند، صحبت‌های اخیر او را که عنوان کرده هدف تیم‌ملی حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، دست گرفته و درحال انتقاد از این مربی هستند و می‌گویند اگر کی‌روش ایران را قهرمان نکند، یعنی در این هشت‌سال هیچ کار بزرگی در فوتبال ایران انجام نداده، چون به مهمترین عنوانی که می‌توانست دست پیدا نکرده است. البته در چنین شرایطی حامیان کی‌روش هم درحال حمله به منتقدان هستند. منتهی یک نکته بسیار مهم را نباید فراموش کرد، با وجود چنین اختلافاتی،‌ تمام مردم برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌کنند و دوست دارند ایران به‌عنوان قهرمانی آسیا برسد.

بدون تردید علی کریمی در شرایط کنونی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبالی ایران به حساب می‌آید. او که چند سالی می‌شود با کی‌روش وارد چالش شده، بدون هیچ تردیدی نقش زیادی در ریزش محبوبیت کارلوس کی‌روش داشته است. جادوگر فوتبال ایران اما بعد از مدت‌ها سکوت بالاخره در حاشیه حضورش در کلاس‌های مربیگری درباره شرایط تیم‌ملی و اختلافات خود با کی‌روش صحبت و تاکید کرد هیچ دشمنی با تیم‌ملی ندارد و برای ایران آرزوی موفقیت کرد. کریمی حتی به این مسأله تاکید داشت امکاناتی که در اختیار کی‌روش بوده در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه بوده و با توجه به این‌که تیم‌ملی در جام‌جهانی عملکرد خوبی داشت و هشت‌سال هم بهترین تیم آسیا بوده، باید مدعی اول قهرمانی باشد و اگر کی‌روش می‌گوید تیم‌های دیگر مدعی هستند، این بحث‌ها فقط به خاطر بهانه‌جویی مطرح می‌شود. ویدیوی صحبت‌های کریمی البته جزو پربازدید‌ترین ویدیوهای ورزشی منتشرشده در فضای مجازی بود که بدجوری مورد توجه مردم قرار گرفت.

ماجرای ممنوع‌التصویری پیمان معادی دنباله‌دار شده، بعد از این‌که اعلام شد این بازیگر و کارگردان به‌خاطر بازی در فیلم‌ها و سریال‌های‌ هالیوودی ممنوع‌التصویر شده، این موضوع در فضای مجازی بازتاب فراوانی یافت و به‌ سیاق همیشه خیلی‌ها با شوخی به استقبال این خبر رفتند. ازجمله کاربری که نوشته بود:   «جکی‌ ‌چان با عملِ شنیع خودش تو فیلمش که از تلویزیون پخش شد، همه چیز رو به ورطه نابودی کشونده، اون‌وقت صداوسیما پیمان معادی رو ممنوع‌التصویر می‌کنه!!! چرا قیمه‌ها رو می‌ریزید تو ماستا!!!»انتشار خبر ممنوعیت معادی توسط خود او صورت گرفته بود. او در گفت‌وگویی رسانه‌ای گفته بود که «به دعوت عادل فردوسی‌پور نریشن‌هایی را برای برنامه ٢٠١٨ ضبط کردم. آیتم آرژانتین و پرتغال را گفتم و بعد فردوسی‌پور تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت که گفته‌اند صدای تو نباید از برنامه پخش بشود!» معادی در گفت‌وگویش نکات عجیب و جالبی را بر زبان آورده بود، ازجمله این‌که یکی از دلایل اصلی ممنوع‌التصویری و حتی ممنوع‌الصداییش حضور در برخی از فیلم‌ها وسریال‌های آمریکایی یا به اصطلاح‌ هالیوودی است!این خبر در فضای مجازی غوغا به پا کرد. تا حدی که خیلی از کاربران، مسئولان صداوسیما را به پاسخگویی دعوت کردند. روز گذشته اما روابط عمومی برنامه «میزانسن» با اظهار توضیحاتی درخصوص خبر ممنوع‌التصویری پیمان معادی ماجرا را وارد فاز دیگری کرد.روابط عمومی این برنامه با اشاره به این‌که در برنامه هفته گذشته که به نقد فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» اختصاص داشت، از پیمان معادی، نویسنده و کارگردان این اثر به صورت رسمی برای حضور در برنامه دعوت کرده که البته او دعوت را نپذیرفته است.حالا باید دید پیمان معادی چه پاسخی به این ادعا خواهد داد.


تعداد بازدید :  315