شماره ۱۵۹۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ دي
صفحه را ببند
اولین کارگردانی فیلم اولین بازیگری تئاتر اولین توییت جنجالی
نگرانی‌های تمام نشدنی پولاد

شهروند| پولاد کیمیایی در روزهای اخیر مدام توی چشم بوده؛ اول به خاطر انتخاب فیلمش در جشنواره فیلم فجر، بعد به خاطر بازی در یک تئاتر و البته به خاطر حضور پررنگش در فضای مجازی که شاید بهانه اصلی این نوشته باشد.
پولاد که شاید این روزها بیشتر هوش و حواسش معطوف باشد به نگرانی‌های اولین حضور جشنواره‌اش در مقام کارگردان؛ روز گذشته در واکنش به مهدی طارمی که بعد از گل‌زنی به یمن شماره 6 را نشان داد، او را به دوری از جوزدگی توصیه کرده و نوشته بود: «خوبه به یمن گل زدی برادر نه به پرتغال... اگه رونالدو بودی چی می‌شدی آروم باش لباس تیم ملی تنت کردن».
اگرچه در ادامه مهدی طارمی عنوان کرد که اشاره او به شماره 6 مربوط به غیبت شماره 6 تیم‌ملی یعنی سعید عزت‌اللهی بوده و ربطی به کری‌های معمول قرمز و آبی نداشته؛ اما این توجیه را خیلی‌ها باور نکرده و حداقل این‌که واکنش او را دو پهلو تلقی کرده‌اند، اما در نقطه مقابل عده‌ای از هواخواهان این بازیکن نه‌چندان محبوب هم هستندکه پولاد را به عذرخواهی توصیه می‌کنند: «حالا که معلوم شده برداشتت اشتباه بوده، پس مرد باش و عذرخواهی کن»؛ که البته پولاد هنوز این کار را نکرده است.
به‌ نظر می‌رسد این جنجال‌ها حداقل تا یک‌ماه دیگر در مورد پولاد کیمیایی ادامه خواهند داشت. این اولینش بود که ربطی هم به آثار این کارگردان و بازیگر نداشت و واکنشی بود در قبال یک عکس‌العمل مجازی، اما بی‌تردید در هفته‌های آتی با نمایش فیلم معکوس در جشنواره، پولاد کیمیایی شاهد واکنش‌های مثبت و منفی پرشماری خواهد بود. بگذریم از این‌که این بازیگر برای نخستین‌بار پا به دنیای نمایش هم گذاشته و در نمایش چندوچون به چاه‌رفتن چوپان نوشته علیرضا نادری و کارگردانی علی یازرلو که گفته می‌شود همین روزها در برج آزادی اجرایش آغاز می‌شود، روی صحنه خواهد رفت.
در کل درباره پولاد کیمیایی می‌توان گفت، امسال او بسیاری از اولین‌های خود را تجربه می‌کند؛ اولین تجربه بازیگری تئاتر و اولین کارگردانی در سینما؛ و بیراه نیست اگر بگوییم که این روزها او پراضطراب‌ترین روزهایش را
سپری  می‌کند.  

 


تعداد بازدید :  346