شماره ۱۵۹۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ دي
صفحه را ببند
تریبون

علی پروین:  «خیلی شفاف می‌گویم که من بارها از آقایان سلطانی‌فر، صالحی امیری و تاج خواستم به اختلافات برانکو و کی‌روش ورود کنند، تا این مشکلات حل شود، اما این‌طور نشد و از دست من هم بیشتر از این برنمی‌آید، هر بار که خواستم اختلاف این دو نفر را حل کنم، به دیوار خوردم و کار از پیش نرفت. من به خاطر ایران دوست دارم این اختلافات تمام شود، چراکه خودم سال‌ها روی نیمکت تیم‌ملی نشسته‌ام و می‌دانم که این تیم چه اهمیتی دارد، مطمئنا علاوه بر کی‌روش، سعی خواهم کرد با برانکو هم صحبت کنم تا این اختلافات تمام شود. به نظر من برانکو هم نباید در این شرایط نشست خبری برگزار می‌کرد و الان زمان جواب دادن برانکو و کی‌روش علیه یکدیگر نیست.»
 
مهدی تاج: «در جریان بازی با یمن رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنارم نشسته بود و احساس کردم تیم‌ملی قدم محکمی در نخستین بازی برداشت و حساب کار دست بقیه آمد. همه امیدوارند قدم‌های بعدی را نیز محکم برداریم. دیدار بعدی ما با ویتنام می‌تواند بازی خوبی باشد. در بازی روز گذشته دیدیم که تماشاگران زیادی حضور داشتند. محدودیت‌هایی برای حضور همه تماشاگران فراهم شده است. کسی را برای حضور در ورزشگاه منع نکرده‌اند، اما شرایط مثل قبل نیست. برای دیدار با یمن، خیلی از تماشاگران از دوبی آمده بودند و ورزشگاه تحت‌تاثیر ایرانی‌ها بود..»
 
صالح میرزاآقایی: «گریم من در سریال «بانوی عمارت» با آن فرم سبیل و سالک روی صورت و موهایی به سبک قاجار توسط مجید اسکندری طراحی شد، آن‌قدر برای مخاطب باورپذیر و جالب بود که بسیاری می‌گفتند از همان هیبت و سبیل در زندگی روزمره‌ام استفاده کنم. این چهره‌پردازی و هیبت در عین این‌که قرار بود برای نقش حضرت والا و جهانبخش میرزا کاریزماتیک باشد، از طرف مردم هم پذیرفته شده بود.»
 
محمد رحمانیان: «به نظرم یک هجمه کلی بر مجموعه فرهنگ و هنر وجود دارد به‌ویژه تئاتر و نمی‌دانم از کجا و چرا شروع شده است. من سیاسی نیستم و نمی‌دانم این اتفاقات و ماجراها دلایل سیاسی دارد یا خیر، اما واقعیت این است که ما طبق مجوزهای اداره کل هنرهای نمایشی اجرا می‌کنیم و قرار نیست علاوه بر آن مجوز‌ها، به جای دیگری پاسخگو باشیم.»


تعداد بازدید :  279