شماره ۱۵۹۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
فیلم‌های سیاه راز پسر متجاوز را فاش کرد

شهروند| پسر فریبکار پس از دوستی با دختر نوجوان نقشه شومی را به اجرا گذاشت و سپس با استفاده از  یک ‏فیلم شروع به اخاذی میلیونی کرد. چندی قبل دختر 17 ساله‌ای با حضور در اداره پلیس فتای تهران  از ‏گرفتار شدن در دام سیاه جوان شیطان صفتی خبر داد و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل ‏شدند.
دختر نوجوان در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت:«چندی قبل با پسر جوانی که دانیال نام دارد در شبکه ‏اینترنتی اینستاگرام آشنا شدم و هر روز با هم از طریق همین کانال اجتماعی در ارتباط بودیم تا این‌که او پس از ‏اعتمادسازی پیشنهاد کرد همدیگر را ملاقات کنیم.
دانیال ابتدا خواست برای دیدنش به خانه‌شان بروم که نپذیرفتم اما اصرارها و چرب‌زبانی‌های پسر جوان ‏باعث شد تا پیشنهادش را بپذیرم و پای در خانه دانیال گذاشتم‎.
پس از این‌که وارد خانه دانیال شدم همه چیز آرام به نظر می‌رسید، اما ناگهان پسر جوان شروع به کتک کاری ‏من کرد و با تهدید نقشه شومش را به اجرا گذاشت. وقتی به خانه بازگشتم از ترس آبرویم با کسی حرفی ‏نزدم تا این‌که پسر جوان یک فیلم از صحنه‌های شومی که با من داشت را برایم ارسال کرد و تهدید کرد اگر ‏برایش پول تهیه نکنم اقدام به انتشار فیلم در شبکه‌های مجازی می‌کند.»
دختر نوجوان گفت: «می‌ترسیدم به پلیس مراجعه کنم چون دانیال مرا تهدید کرده بود اگر شکایت کنم فیلم ‏را پخش می‌کند به همین دلیل مجبور شدم النگوی طلایم را به قیمت 7‌میلیون تومان بفروشم و در اختیار ‏پسر جوان قرار دادم. چند روزی گذشت اما پسر جوان دوباره با تهدید به انتشار فیلم سیاه از من خواست تا ‏برایش پول تهیه کنم و می‌خواست به این رابطه شیطانی ادامه دهم که دیگر راهی جز کمک از پلیس پیش ‏روی خودم ندیدم.»
ماموران پلیس فتای تهران با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه عملیات ردیابی پسر جوان را در دستور ‏کار خود قرار دادند و خیلی زود مخفیگاه این جوان 25 ساله شناسایی شد‎.‎
ماموران روز 19 دی ماه در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری دانیال در مخفیگاهش شدند و پسر جوان ‏در اعترافاتش عنوان کرد که روز حادثه، گوشی موبایل را برای اخاذی و ادامه رابطه در خانه جاسازی کرده ‏بودم و از همه اتفاقات فیلمبرداری کردم. ‎متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته ‏است.‏

 


تعداد بازدید :  319