شماره ۱۵۹۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
پسماندها و فاضلاب هم مقصر نبودند
معمای بوی بد تهران همچنان حل نشده

حدود یک هفته پیش بوی بد و مرموزی تمام تهران را در برگرفت و بازار انواع و اقسام حدس‌ها و شایعه‌ها را داغ کرد. طول و عرض جغرافیایی که این بو در آن منتشر شد، پای احتمالات عجیب و غریب مانند فوران دماوند را هم پیش کشید اما تمام احتمالات یکی بعد از دیگری تکذیب شدند.
حالا با گذشت یک هفته  خبرهایی درباره منشأ این بو به گوش می‌رسد و با همان سرعت تکذیب می‌شود تا همچنان معمای بوی مرموز تهران حل نشده باقی بماند. دیروز خبر رسید که محسنی بندپی، استاندار تهران اعلام کرده که فاضلاب ناشی از شیرابه پسماند‌های «آرادکوه» و تخمیر و تجزیه مواد غذایی فسادپذیر صنایع لبنی و کشتارگاه‌ها عامل بوی نامطبوع تهران  بوده است؛ البته پیش از این هم محمدحسین مقیمی، استاندار سابق تهران وجود سایت مدیریت پسماند در مجتمع آرادکوه را عوامل ایجاد بوی نامطبوع در جنوب غرب تهران عنوان کرده بود. همین موضوع هم باعث شد که خیلی‌ها پرونده این ماجرا را بسته‌شده بدانند و آماده باشند که در آینده هر بار صحبت از این موضوع شد، انگشت‌شان را به سمت سایت آرادکوه بگیرند؛ اما عمر صحت این خبر هم به یک روز نکشید، با این تفاوت که این‌بار یک سازمان‎ دیگر و مسئولان امحای زباله نبودند که حرف‌های بندپی را تکذیب کردند بلکه خود او صحبت‌هایش را از بیخ و بن تکذیب کرد.
محسنی بندپی بلافاصله بعد از این‌که خبر حسابی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های خبری دست به دست شد، آن را تکذیب کرد و گفت:   «در بازدید از مسیر فرودگاه امام‌خمینی(ره) درباره رفع بوی نامطبوع اطراف فرودگاه مطالبی مطرح شد که یکی از رسانه‌ها برداشت اشتباهی داشته است. صحبتی درباره این‌که قطعا منشأ بوی بد چیست، نشد.»

دیدگاه‌های دیگران

ا
ا |
مخالف 0 - 0 موافق
نمیگه من اشتباه کردم میگه رسانه برداشت اشتباه کرده !!حرف بندپی بسیار بچگانه ونشانه ناآگاهی وی بود

تعداد بازدید :  240