شماره ۱۵۹۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
تریبون

ایگور کولاکوویچ: «من قبلا هم گفته بودم از این‌که رتبه سیزدهم والیبال دنیا را به دست آوردیم، اصلا راضی ‏نیستم. از روز اول تا روز آخر تمام تلاشم را کردم و نمی‌توانم بگویم من مقصر این نتایج بودم. در همان مصاحبه ‏قبلی جواب دادم و الان هم می‌گویم مقصر نتایج تیم‌ملی من نیستم. من مسئولیت دارم؛ اما احساس نمی‌کنم که ‏من مقصرم. دو کلمه مسئول و مقصر با هم تفاوت دارند. من مسئول نتایج والیبال ایران و کسب عنوان سیزدهمی ‏جهان هستم ولی هیچ‌گاه جلوی آیینه نمی‌ایستم و به خودم نمی‌گویم که تو مقصری! شما نیز شاید بتوانید به ‏کیفیت کار من ایراد وارد کنید ولی متوجه نمی‌شوم که چرا باید به دنبال مقصر باشیم. مگر چه انتظاری از والیبال ‏ایران داشتید؟»

لوریس چکناواریان: «بحث سلیقه موسیقیایی امروز را نمی‌شود در یک کلام و چند جمله به انتها رساند. این مسأله بنیادین و ریشه‌ای است و اگر بخواهم در مورد آن چیزی بگویم به ساعت‌ها وقت احتیاج است. از نظر من سلیقه روز موسیقیایی باید به خوبی توسط مسئولان فرهنگی، موسیقیدانان و همچنین سایر هنرمندان ارزیابی شود تا ببینیم سطح سلیقه موسیقی به چه دلیل به اینجا رسیده است.»

اشکان دژاگه: «ما مرحله به مرحله فکر می‌کنیم. خوشحالیم که به دور بعد صعود کردیم ولی باید قبول کنیم ‏یک بازی سختی با تیم‌ملی عراق داریم. ما از امروز برای بازی بعدی تمرین می‌کنیم. تیم عراق همیشه خوب ‏بازی می‌کند و فقط 4 روز زمان داریم که برای این بازی مهم ریکاوری کنیم و آماده بازی شویم. بازی عراق و ‏ایران همیشه بازی کلاس بالایی محسوب می‌شود. ما الان شرایط خیلی خوبی داریم و تلاش می‌کنیم که بازی ‏بعدی را هم ببریم‎.‎‏ تیم‌های بزرگی مثل ژاپن، استرالیا و کره در این  مسابقات حضور دارند، پس قاعده فوتبال ‏این را می‌گوید که بازی به بازی جلو برویم.‏»

امین‌الله رشیدی: «می‌خواهم کارهای زیادی انجام بدهم ولی دست‌وبالم بسته است. حدود 50-60 آهنگ منتشرنشده در دست دارم که فکر می‌کنم هر کدام از آنها یک نوآوری خاصی دارند. خودم علاوه‌بر آهنگسازی، کتاب و مقاله هم می‌نویسم؛ اما وقتی می‌بینم آهنگ‌هایم اجرا نمی‌شوند، کم کم دلسرد می‌شوم و آنها را رها می‌کنم. فکر می کنم دوره آلبوم منتشرکردن به پایان رسیده است.»


تعداد بازدید :  224