شماره ۱۵۹۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
تیتربازی

جدایی انصاری از استقلال
نام جابر انصاری از فهرست نیم‌‌فصل دوم تیم فوتبال استقلال خارج شد و از آن‌جا که استقلالی‌ها باید نام آقاخان و شجاعیان را به فهرست اضافه کنند، نام چند بازیکن را از فهرست خود خارج کرده‌اند.

جشنواره بی‌امکانات رادی
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی به دلیل فراهم‌نشدن برخی امکانات و شرایط سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر با برخی حواشی برگزار شد. در این مراسم که کارگردانی آن برعهده محمد رحمانیان بود، پخش‌نشدن تصاویر مدنظر برای این مراسم و همچنین نبود نورپردازی مناسب باعث شد حمیده‌بانو عنقا رئیس هیأت‌مدیره بنیاد اکبر رادی با نور تلفن همراه علیرضا آرا مجری مراسم، یادداشت خود را قرائت کند، به همین دلیل رحمانیان در سخنانی به وضع مدیریت فرهنگی و سالن‌های تئاتری انتقاد کرد.

حال مارادونا خوب است
دیه‌گو مارادونا ۵۸ ساله، فوق‌ستاره فوتبال آرژانتین که به دلیل خونریزی داخلی راهی بیمارستان شده بود، حالا شرایط پایدارتری را تجربه می‌کند و حالش درحال حاضر مساعد گزارش شده است.

قسمت‌های بالای بالانشین
کمدی درام قسمت بالا موفق شد صدر جدول باکس‌آفیس آمریکا را به تصرف خود درآورد. این کمدی در هفته نخست اکرانش ۱۹.۵‌میلیون دلار فروخت تا از آکوامن پرفروش که البته این هفته به فروش ۱۵.۴‌میلیون دلار اکتفا کرد، بالاتر قرار گیرد. قسمت بالا را همان استودیویی تهیه کرده که‌ سال گذشته فیلم مامان‌های بد را ارایه داده و در جایگاه سوم جدول فروش قرار گرفته بود.


تعداد بازدید :  177