شماره ۱۵۹۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
زنبیل

تراکنش موبایلی محدود شد
شهروند| بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، تراکنش‌های موبایلی باید به نحوی انجام شود که نام صاحب سیم‌کارت و کارت بانکی یکی باشد. طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی؛ تراکنش‌های موبایلی باید به نحوی انجام شود که نام صاحب سیم کارت و کارت بانکی یکی باشد. بنابراین افرادی که قصد تراکنش‌های موبایلی دارند باید سیم‌کارت شان به نام خودشان باشد و از کارت بانکی استفاده کنند که بنام خودشان باشد.

پیش‎فروش ۴ محصول ایران خودرو
با توجه به افزایش تقاضای بازار برای خودروهای پرتیراژ گروه صنعتی ایران خودرو و براساس مجوز کسب‌شده ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این گروه صنعتی، پیش‌فروش محصولات پرتیراژ خود را از دوشنبه ۲۴ دی‌ماه‌ سال‌جاری آغاز می‌کند. معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این‌که طرح پیش‌فروش زمستانی ایران‌خودرو با هدف پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار به خودروهای پرتیراژ صورت می‌گیرد، گفت: «در این طرح پیش‌فروش، خودروهای پژو ۴۰۵ GLXو SLX، پژو پارس دوگانه‌سوز، سمند ال‌ایکس  EF7 پایه گازسوز و بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ که مورد تقاضای بسیاری از متقاضیان بوده، برای ثبت‌نام ارایه شده است. شروع تحویل خودروهای این طرح از مرداد ماه ۹۸ به بعد خواهد بود.» پیش‌فروش دی ماه محصولات ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه 24 دی آغاز می‌شود.

آغاز فروش بلیت قطارهای پرسرعت
مهر| حرکت قطارهای پرسرعت رجا (ترن ست) به مقاصد یزد و مشهدالرضا(ع) از پایان هفته جاری از روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه آغاز می‌شود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.


تعداد بازدید :  192