شماره ۱۵۹۷ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ دي
صفحه را ببند
ذره‌بین

سقوط بهمن در محور کرج ـ چالوس
در محور کرج ـ چالوس محدوده گالری شماره یک و دو سقوط بهمن رخ داد که خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت، اما مسیر بسته شد که عوامل پلیس راه و راهداری در پی بازگشایی مسیر هستند. سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه البرز گفت: «به دلیل بارش برف در محور کرج – چالوس شاهد سقوط بهمن در منطقه پیچ سرهنگ بودیم. خوشبختانه ماموران راهداری به سرعت نسبت به پاکسازی این محدوده اقدام و مسیر را بازگشایی کرده‌اند. سقوط این بهمن هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشته است. با توجه به احتمال سقوط بهمن در این محور، مسافران در محدوده‌های بهمن‌گیر به‌ویژه در محدوده سه‌راه دیزین و خرگوشدره توقف نکنند. همراه داشتن زنجیر چرخ در این شرایط الزامی است و رانندگان استفاده از زنجیر چرخ را باید آموزش ببینند، چراکه آشنا نبودن به این موضوع علاوه بر سختی برای راننده سبب ترافیک سنگین در جاده‌ها می‌شود.» رئیس پلیس راه البرز افزود: «علاوه بر زنجیر چرخ سالم‌بودن بخاری و برف‌پاک‌کن از موارد مهمی است که رانندگان باید مدنظر قرار دهند.» همراه‌داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان است.

کشف 68 کيلوگرم تریاک در محموله صیفی‌جات میدان تره‌بار
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر پايتخت از دستگيري سه‌قاچاقچي موادمخدر در میدان تره‌بار خبر داد و گفت: «از خودروی متهمان 68 کيلو و 400 گرم تریاک کشف شد.» سرهنگ «محمد بخشنده» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: «با اطلاع از این‌که یکی از قاچاقچیان موادمخدر با همکاری همدستانش قصد دارد مقداری موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه کامیون تحت پوشش بار صیفی‌جات (خیار) به تهران منتقل کند، تیمی از ماموران عملیات برای شناسایی و دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.»وی با اشاره به این‌که در این تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد و متهم قصد دارد محموله صیفی‌جات را در میدان تره‌بار تخلیه و با همکاری سایر همدستانش، اقدام به توزیع مواد مخدر کند، ادامه داد: «ماموران عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، پس از مدتی کنترل خودرو‌های عبوری، خودروی متهم را در یکی از محورهای مواصلاتی به شهر تهران مشاهده کردند و پس از تعقیب خودروی مذکور، در نهایت، خودروی متهم در میدان تره‌بار متوقف شد. پس از توقف خودرو در میدان تره‌بار ماموران موفق شدند متهم و دو همدستش را هنگام تخلیه بار دستگیر کنند. در بازرسی از خودروی متهم 68 کيلو و 400 گرم تریاک که در داخل کیسه‌های خیار با استفاده از 17 لوله پولیکا جاسازی شده بود، کشف شد. گفتنی است با تکمیل پرونده و ثبت اعترافات متهمان، هر سه متهم برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.»

کلاهبردارانی که خودروهای کرایه‌ای را می‌فروختند
    افرادی که با کرایه خودرو‌های مدل بالا از چهار موسسه کرایه خودرو، کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه کرایه خودرو و فروش آن با جعل اسناد به ارزش 2‌میلیارد تومان به دادخواهی چهار نفر از شهروندان از مرجع قضائی به پلیس آگاهی ارجاع شد.مالباختگان این پرونده مدیران موسسه کرایه خودرو هستند. مدیران موسسه خودروهایشان را برای مدت مشخصی به‌عنوان اجاره به سه زن و یک مرد که ساکن شمال تهران بودند، تحویل دادند و مقرر بود خودروها را پس از اتمام مدت اجاره به موسسه بازگردانند، ولی پس از اتمام مدت اجاره خودروها به موسسه تحویل داده نشد و با مراجعه به محل سکونت آنها، مشخص شد منازل مسکونی‌شان اجاره‌ای بوده و آنها نقل مکان کرده‌اند. متهمان خودرو‌ها را با سندهای جعلی فروخته و به نام سایر اشخاص منتقل کرده بودند که در تحقیقات، مخفیگاه دو نفر از آنها در مهرشهر کرج شناسایی شد و توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند. تاکنون پنج نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند و دستگیری اعضای دیگر ادامه دارد.


تعداد بازدید :  218