شماره ۱۵۹۸ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ دي
صفحه را ببند
عکس قضیه!

شهرام شهیدی طنزنویس
[email protected]

محسن ‌هاشمی: اخذ عوارض از تونل‌های شهری تهران شایعه است  سایت الف  23 دی97
محسن‌ هاشمی: شهرداری موظف به اخذ عوارض تردد خودروها در تونل‌های شهری است   سایت الف 24 دی97
شما می‌توانید بروید سایت الف، بخش اخبار اجتماعی و هر دو تیتر را زیر هم ببینید و بخوانید.
اگر بشود این‌طوری به مسائل نگاه کرد و فردا عکس قضیه را تیتر کرد، خب  چرا ما باقی چیزها را با این دید نبینیم و اطلاع‌رسانی نکنیم؟ بنابراین در شهرونگ تصمیم گرفتیم اقدام به نشر اکاذیب کنیم به چه قشنگی. این کار را خوب بلدیم، چون تجربه داریم هوارتا.
خبر امروز: کشاورزان تپه ۷هزارساله را با خاک یکسان کردند. کشاورزان رباط‌کریم با ایجاد یک کانال انحرافی آب، در محوطه تپه «چخماق» فکر می‌کردند خاک دستی روی سطح تپه هم‌تراز سیلک می‌ریزند و کشاورزی‌شان را می‌کنند، اما درنهایت با حرکت ماشین سنگین روی تپه برای شخم‌زدن، آن تپه را کاملا از بین بردند.
خبر فردا: میراث فرهنگی با احداث و جادادن و پنهان‌سازی برخی اشیای عتیقه در تپه چخماق، باعث از‌بین‌رفتن محصولات کشاورزی کشاورزان شده و به همین علت بهای میوه، سبزی و صیفی‌جات در میدان‌های تره‌بار بشدت افزایش یافت.
خبر امروز: رئیس سازمان محیط‌زیست کشور گفت: توان کشور تنها برای تولید غذای 50‌میلیون نفر است و غذای بقیه را وارد می‌کنیم.
خبر فردا: رئیس سازمان محیط‌زیست کشور گفت: 50‌میلیون نفر در کار تولید غذای کشور فعالیت دارند. غذای مازاد را هم صادر می‌کنیم.
خبر امروز: هر ایرانی روزانه سه «پلاستیک» وارد محیط‌زیست می‌کند.
خبر فردا: هر پلاستیک روزانه سه ایرانی را از چرخه محیط‌زیست خارج می‌کند.
خبر امروز: پژوهشگران آمریکایی دریافتند یکی از عوامل آلاینده هوا، ژن‌های مقاوم در برابر آنتی‌بیوتیک است.
خبر فردا: پژوهشگران ایرانی دریافتند یکی از عوامل بهبوددهنده شاخص‌های کیفی هوا، وجود ژن‌های خوب درکشور است. این ژن‌ها در برابر کلیه ناملایمات و آلودگی‌ها مقاوم بوده و قرار است به‌ زودی ثبت جهانی شوند.
خبر امروز: رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: درشرایط دشوار کنونی از استانداردها کوتاه نمی‌آییم اما برای تسهیل فرآیندها، تغییراتی در روال کارها داده‌ایم تا فرآیندها ساده‌تر انجام شود.
خبر فردا: رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: درشرایط دشوار کنونی از فرآیند موجود و ثبات در روال کارها کوتاه نمی‎آییم اما برای این‌که کاری کرده باشیم، از استانداردها کوتاه خواهیم آمد.
خبر امروز: رئیس شورای‌عالی نظام پرستاری گفت: در نظام پرداخت با چالش شدیدی روبه‌رو هستیم و طبق آمار ۸۵‌درصد همکاران ما از نحوه نظام پرداخت ناراضی هستند.
خبر فردا: رئیس شورای‌عالی نظام پرستاری گفت: در نظام پرداخت با چالش جدیدی روبه‌رو هستیم و طبق آمار ۸۵‌درصد همکاران ما از بالا بودن حقوق پرداختی به دیگران ناراضی هستند.


تعداد بازدید :  240