شماره ۱۵۹۹ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي
صفحه را ببند
آیا مهران مدیری دوباره به اوج می‌رسد؟
نقش بدمن سریال هیولا به کارگردان رسید

شهروند| از چند ماه پیش، یعنی درست از زمانی که همکاری جدید مهران مدیری با پیمان قاسم‌خانی قطعی شد و مدیری در عکس‌نوشته‌ای اینستاگرامی از تولید سریال کمدی- اجتماعی هیولا با سرمایه‌گذاری اول مارکت و بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز و نیما شعبان‌نژاد برای توزیع در شبکه نمایش خانگی خبر داد، طرفداران و دوستداران این چهره محبوب تلویزیونی شکم‌شان را صابون زده‌اند که دوباره مدیری را در اوج ببینند؛ اتفاقی که با توجه به شنیده‌هایی که از مراحل تولید هیولا به گوش می‌رسد، نباید چندان هم دور از دسترس و دور از ذهن باشد؛ این همان وعده‌ای است که خود مدیری هم داده و نوشته بود که «هیولا می‌تواند شاهکار شود».
حالا خبر می‌رسد که مهران مدیری در سریال هیولا که داستان مردی را روایت می‌کند که با وسوسه کسانی را به راه خلاف می‌کشد و مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد‌، خود نقش بسیار متفاوتی را در قیاس با تمامیت کارنامه‌اش برعهده گرفته است. درواقع مدیری نقش منفی سریالش را خود بازی می‌کند؛ نقش مردی که با وسوسه زندگی‌ها را تغییر می‌دهد و افراد را به راه خلاف می‌کشد.
این البته تنها تفاوت هیولا با کارهای دیگر مهران مدیری نیست. برخلاف همیشه که مدیری در سریال‌هایش از بازیگرانی که در کمدی‌های تلویزیونی چهره شده بودند، استفاده می‌کرد، این‌بار طیف متنوع‌تری را به‌عنوان بازیگر انتخاب کرده است. به‌طور مشخص می‌توان به نقش مرد ساده‌لوح داستان اشاره کرد که تاکنون همیشه برعهده سیامک انصاری بوده و حالا در هیولا فرهاد اصلانی ایفاگر آن شده که خود گزینه کنجکاوی‌برانگیزی است که ببینیم این بازیگر معتبر و جذاب در کار مدیری که همیشه نشان داده با علم و شناخت به معیارهای تلویزیون آثارش را می‌سازد، چگونه حضور یافته است.
باید منتظر ماند و نتیجه تلاش‌های مدیری در هیولا را دید. فعلا تنها چیزی که روشن است انگیزه تمام‌نشدنی مهران مدیری برای بازگشت به نقطه اوج است و اتفاقا همین هم باعث می‌شود هواداران مدیری از هیولا توقعی بسیار بیشتر از تمام سریال‌های اخیر او داشته باشند. حالا همه می‌دانند که مدیری نیاز به یک اوج دوباره دارد و اگر خودش هم این را بداند، از همین حالا می‌توان روی موفقیت هیولا شرط بست.


تعداد بازدید :  641