شماره ۱۶۱۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن
صفحه را ببند
پیمان معادی علیه بازیگر خارج‌نشین!‏

پیمان معادی که فردا با فیلم ناگهان درخت صفی یزدانیان یکی از چهره‌های روز جشنواره خواهد بود، دیروز با پاسخ ‏دیرهنگامی که به یکی از بازیگران فیلم درباره الی داد، یکی از ترندهای سینمایی رسانه‌های اجتماعی شد.‏
پیشتر گلشیفته فراهانی بازیگر فیلم درباره الی در گفت‌وگو با گاردین گفته بود که اصغر فرهادی سر فیلم درباره الی با شلاق از ‏بازیگر بازی می‌گرفت که دیروز پیمان معادی به این ادعا واکنش نشان داد و بازیگری را که چنین ادعایی کرده بود، بی‌انصاف ‏نامید.
معادی در پاسخ فراهانی که گفته بود فرهادی او را «شکنجه» می‌کرد، گفت: «این یک بی‌انصافی محض است و از بابت آن بسیار ‏متاسفم. ما در دوره‌ بازی در «درباره‌ الی» سختی‌های زیادی کشیدیم. اختلاف‌هایی در گروه به وجود آمد، ولی هیچ‌کدام به دلیل ‏خشونت کارگردان نبود. آن‌سال هیچ جایزه‌ای به بازی‌های «درباره‌ الی» داده نشد چون رئیس هیأت داوران آن‌سال گفته بود ‏فرهادی با شلاق افتاده بوده به جان اینها و اینها تحت‌تأثیر شکنجه‌ای که شده‌اند دارند بازی می‌کنند. اگر این طوری بود که بقیه ‏کارگردان‌ها هم با شلاق، بازی‌های درخشان می‌گرفتند! در صورتی که موقع بازی در «درباره‌ الی» به ما خیلی خوش گذشت. ‏فرهادی از هر ۹ نفر ما به ۹ شیوه‌ بخصوص که برای شخصیت ما طراحی کرده بود و متناسب با روحیات خود ما هم بود ‏بازی می‌گرفت. خب این آدم است که می‌تواند چنین کاری بکند.


تعداد بازدید :  265